Restauracja zamknęła się z dnia na dzień. Na właścicieli spadł hejt od wściekłych klientów. Wyjaśnili, dlaczego musieli zamknąć lokal
Chodzi o restaurację "Cudo", która serwowała sushi na Górnej Wildzie.
O nagłym zamknięciu restauracji pisaliśmy na początku stycznia na epoznan.pl tutaj Ostatniego dnia w restauracji panował chaos, tak wynika z relacji klientów, którzy przyszli mając zarezerwowane miejsca. Opowiadali oni, że czekali długo na jedzenie, by po około godzinie usłyszeć, że nie dostaną dania, bo wszystko się skończyło.
Wściekli klienci zostawili mnóstwo negatywnych komentarzy na facebookowej stronie "Cuda" oraz mnóstwo negatywnych opinii w google.
Właściciele początkowo nie zabierali głosu i nie komentowali tego, co się wydarzyło tuż przed definitywnym zamknięciem restauracji. Nieco później opublikowali wyjaśnienia i przeprosiny.
- Włożyliśmy w to miejsce kawał serca i pracy. Karmiliśmy dobrym (według nas), zgodnym z naszą filozofią jedzeniem przez ponad 6 lat. Decyzję o zamknięciu podjęliśmy kilka miesięcy temu. Prowadzenie małej wegańskiej restauracji przy aktualnych kosztach prowadzenia działalności, to wieczne pasmo dryfowania pod, lub na powierzchni. Chcieliśmy się pięknie pożegnać sylwestrowym cateringiem, ale wyszło słabo, do czego się przyznajemy i co jest raczej oczywiste. Pozostaje przeprosić. Przepraszamy wszystkich którzy czekali na swoje zamówienia, oraz te osoby, które swojego zamówienia nie dostały - brzmi treść wyjaśnienia.
Najpopularniejsze komentarze