Jutro w tym biurze nic nie załatwimy!
Dodano niedziela, 9.02.2025 r., godz. 09.30

Powodem są prace Aquanetu.
Zarząd Transportu Miejskiego informuje, że z powodu planowanych prac spółki Aquanet w poniedziałek, 10 lutego, Biuro i Punkt Obsługi Klienta ZTM przy ul. Matejki 59 będzie zamknięty.
Tego dnia pozostałe Punkty Obsługi Klienta ZTM będą działały bez zmian. Najbliższe:
- Rondo Kaponiera poziom - 1
- Dworzec Zachodni
Najbliższe Biuro Obsługi Klienta:
Rondo Kaponiera poziom - 1
"Jednocześnie przypominamy, że doładowanie tPortmonetki lub zgłoszenie sprawy jest możliwe za pośrednictwem strony www.ztm.poznan.pl oraz w Aplikacji PEKA, a stan konta można sprawdzić w autobusach i tramwajach na liniach ZTM (znajdują się tam czytniki)"- informuje Bartosz Trzebiatowski, rzecznik ZTM. "Za niedogodności przepraszamy"- dodaje.