ZTM wycofał możliwość zakupu biletów w ich aplikacji. Firma skarży się, że to strata dla pasażerów
Chodzi o mPay.
Od 1 lipca pasażerowie komunikacji miejskiej organizowanej przez ZTM Poznań nie mogą już kupować biletów za pośrednictwem aplikacji mPay, o czym informowaliśmy na epoznan.pl. ZTM nie podał powodów zakończenia współpracy z firmą, ale teraz to sama firma zdradza kulisy i skarży się na ZTM.
- Mimo licznych prób podjęcia dialogu z ZTM ze strony mPay, a także próśb, aby - dla dobra pasażerów oraz mieszkańców Poznania - przedłużyć współpracę, ZTM zadecydował, że z końcem czerwca rozwiązuje umowę ze Spółką i do dnia dzisiejszego jej nie odnowił w nowej formule. Aktualna sytuacja utrudnia funkcjonowanie zarówno mPay, wiodącej polskiej aplikacji do zakupu biletów, jak i podróżnych oraz mieszkańców w Poznaniu - tłumaczy firma.
Istotny wydaje się być powód wypowiedzenia umowy. - ZTM wypowiedział umowę mPay, jako powód podając opóźnienia w płatnościach. Umowa została zerwana pomimo tego, iż po monitach ZTM-u zaległe faktury zostały przez Spółkę mPay opłacone w czerwcu i są opłacane w terminie - dodaje.
Firma zapewnia, że chce współpracować z ZTM, ale ten jest nieugięty. - Obecna sytuacja utrudnia nam wdrożenie w Poznaniu innowacyjnej funkcjonalności, która będzie miała pozytywny wpływ na dalszy rozwój spółki i przyniesie wiele korzyści podróżnym oraz mieszkańcom stolicy Wielkopolski - mówi Andrzej Basiak, CEO mPay SA.
Najpopularniejsze komentarze