Reklama
Reklama

Terminale płatnicze w małych firmach - korzyści, o których musisz wiedzieć

Cyfryzacja postępuje i obecna jest już w wielu dziedzinach życia. Firmy, które chcą utrzymać konkurencyjną pozycję na rynku, powinny podążać za tymi trendami. Dotyczy to również innowacji w płatnościach. W tym przypadku oznacza to udostępnienie klientom transakcji bezgotówkowych.

Jak wynika z badania przeprowadzonego na początku tego roku dla Fiserv Polska, nie tylko preferujemy płatności bezgotówkowe, bo już trzy czwarte Polaków z nich korzysta, ale jesteśmy zainteresowani innowacjami w tym zakresie. Respondenci wykazywali największe zainteresowanie możliwością płatności odciskiem palca lub dłoni, płatności na urządzeniach samoobsługowych jak biletomaty, czy płatności z wykorzystaniem systemów smart home. Nowoczesna firma podąża za trendami płatniczymi

Konsumenci preferują punkty handlowo-usługowe udostępniające bezgotówkowe formy płatności. Wynika to nie tylko z wygody, ale i tego, że coraz rzadziej nosimy przy sobie gotówkę. Dostęp do transakcji bezgotówkowych przekłada się na większą lojalność klienta i wzrost obrotów. W zależności od charakteru działalności, możemy wybrać terminal dopasowany do specyfiki biznesu, który w jeszcze większym stopniu pozwoli w pełni skorzystać z jego możliwości. W przypadku sklepów, aptek, czy hoteli idealny będzie stacjonarny terminal płatniczy. Natomiast dla restauracji, taksówek, czy firm kurierskich dobrą opcją są terminale mobilne pozwalające na realizację płatności w miejscu, gdzie jest klient. Wynikającą z tego szybkość i wygodę obsługi z pewnością doceni każdy konsument.

Terminal płatniczy sposobem na rozszerzenie oferty

Decydując się na terminal płatniczy PolCard from Fiserv, można jeszcze bardziej wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów i zaproponować im dodatkowe usługi. Kupujący są pozytywnie nastawieni do innowacji, na czym firma może zyskać. Dzięki terminalowi łatwo wprowadzić do oferty doładowania telefonów, usługę cashback, czyli wypłatę gotówki z terminala i zarabiać dodatkową prowizję od każdej transakcji.

Miejsce na dodatkową reklamę

Wśród korzyści płynących z użytkowania terminala, warto wspomnieć o tym, że może posłużyć jako nośnik reklamy. Na ekranie może wyświetlać się statyczny obraz lub animacja dotycząca najnowszej oferty i rabatów. To skuteczna forma bezpośredniej komunikacji, która może przyczynić się do dodatkowych zysków.

Terminal za 0 zł w ramach Programu Polska Bezgotówkowa

Przedsiębiorcy, którzy w ciągu ostatnich 12 miesięcy nie posiadali terminala płatniczego (umowy z agentem rozliczeniowym) mogą go otrzymać za 0 zł.

Jest to możliwe w przypadku przystąpienia do Programu Polska Bezgotówkowa. Udział w nim jest bezpłatny, do czasu osiągnięcia obrotu na terminalu w wys. 100 tys. zł w skali 12 miesięcy W tym roku Program rozszerzono i poza klasycznym terminalem, można otrzymać dodatkowo jeden terminal aplikacyjny.

Terminale płatnicze są urządzeniami, jakie doskonale wpisują się w najnowsze trendy płatnicze. Firma, która się na nie decyduje, szybko dostrzeże płynące z tego korzyści jak wzrost sprzedaży.

Najczęściej czytane w tym tygodniu

Dziś w Poznaniu

30℃
19℃
Poziom opadów:
0 mm
Wiatr do:
22 km
Stan powietrza
PM2.5
18.07 μg/m3
Dobry
Zobacz pogodę na jutro