Reklama

Modernizacja Perfumerii Douglas w C.H. Avenida w Poznaniu

Lider branży beauty unowocześnił perfumerię w Centrum Handlowym Avenida w Poznaniu. Aby móc jak najlepiej i bezpośrednio odpowiadać na stale zmieniające się potrzeby współczesnych konsumentów, Douglas zapewnił szereg udogodnień oraz innowacyjnych rozwiązań, wzbogacających doświadczenia zakupowe.

Grupa Douglas konsekwentnie realizuje strategię ekspansji, chcąc być bliżej swoich klientów i jeszcze lepiej odpowiadać na ich potrzeby. Po otwarciu 150. perfumerii Douglas kontynuuje otwieranie nowych punktów, ale też silnie inwestuje w modernizację w większych miastach w Polsce. Celem rewitalizacji w perfumerii Avenida Poznań było unowocześnienie wnętrza. Zamontowano m.in. podwieszane sufity, oświetlenie LED oraz elementy identyfikacji wizualnej. Przestrzeń została odświeżona i dostosowana do najbardziej aktualnego konceptu perfumerii.

Klienci niezmiennie znajdą w perfumerii najważniejsze marki z obszaru premium beauty oraz najnowsze trendy z social mediów. Czekają na nich zapachy renomowanych i wyselekcjonowanych marek, a także szeroki wachlarz produktów do makijażu oraz pielęgnacji, zarówno twarzy, jak i ciała czy włosów. Wybierać mogą z marek takich, jak: Dr. Susanne von Schmiedeberg, Sol de Janeiro, Estee Lauder, czy Sensai. Perfumeria w galerii Avenida w Poznaniu zajmuje nowoczesną przestrzeń o powierzchni 189 m2, wyposażoną w multimedialne ekrany, które zwiększają jej funkcjonalność i estetykę.

"Zjawisko nasycenia rynku jest szczególnie widoczne w większych aglomeracjach miejskich i metropoliach oraz centrach handlowych. Ponieważ preferencje konsumentów w wyniku pandemii uległy pewnym zmianom, w tych lokalizacjach stawiamy na modernizację już istniejących perfumerii. Doskonale wiemy, że istotną rolę dla wszystkich klientów, oprócz szerokiego i różnorodnego asortymentu, ma także architektura, która jest żywą i dynamiczną częścią perfumerii. Przestrzeń w perfumerii Avenida Poznań została odświeżona i prezentuje najbardziej aktualny koncept perfumerii. Nie tylko cieszy oczy klientów, ale też znacznie zwiększa funkcjonalność sklepu" - mówi Magdalena Przybysz, Dyrektor ds. Ekspansji CEE w Douglas Polska.

Douglas to nie tylko światowe marki, najlepsi eksperci czy nowości, ale także cała paleta wyjątkowych usług dostępnych na wyłączność. Indywidualne porady w doborze odpowiednich produktów w zakresie pielęgnacji, makijażu oraz zapachów, bezpłatne, zaawansowane konsultacje stanu skóry przy użyciu profesjonalnych urządzeń diagnostycznych lub bezpłatny 5 min. makijaż - to tylko niektóre propozycje z oferty Douglas. Aby zapewnić konsumentom wyjątkowe doświadczenia, sieć proponuje również szereg unikalnych zabiegów pielęgnacyjnych dopasowanych do potrzeb skóry i przygotowanych przez światowe marki, takie jak: La Mer, Sisley, Lancome czy Estee Lauder. Usługi można zamawiać poprzez aplikację booksy.

Zgodnie z podejściem omnichannel, marka wdraża nowoczesne rozwiązania dopasowane dla obu kanałów sprzedaży i zapewnia konsumentom synergię doświadczeń, niezależnie od tego, czy odwiedzają Douglas w perfumerii stacjonarnej, czy internetowej. Istnieje możliwość złożenia zamówienia z pomocą konsultanta lub konsultantki z poziomu perfumerii w sklepie online - odebrać je można zarówno w perfumerii, jak i w domu z opcją darmowej dostawy. Klienci mogą też np. skorzystać z darmowej dostawy w internetowej usłudze Click & Collect. Nowym rozwiązaniem jest Click & Collect Express, które umożliwia zamówienie produktu online z odbiorem perfumerii w ciągu 2 godzin. To usługa, która została wprowadzona do całej sieci kilka tygodni temu, w odpowiedzi na zainteresowanie klientów.

Perfumeria mieści się w centrum handlowym Avenida Poznań, przy ulicy Matyi 2, bezpośrednio przy poznańskich dworcach - kolejowym i autobusowym.

Najczęściej czytane w tym tygodniu

Dziś w Poznaniu

22℃
9℃
Poziom opadów:
0 mm
Wiatr do:
20 km
Stan powietrza
PM2.5
24.20 μg/m3
Dobry
Zobacz pogodę na jutro