Poznań ma nowe logo i hasło!
Miasto wystartowało z kampanią promującą nową markę Poznań.
Poznań *Jesteś u siebie - to hasło kampanii marki. - Poznań to dom otwarty, przyjazny do życia dla każdej osoby - czytamy. - To jak miasto jest postrzegane przez jego mieszkańców oraz osoby odwiedzające wpływa na budowanie tożsamości i siłę marki Poznań. Marka Poznań opisując siebie w konkretny sposób składa tym samym odbiorcom konkretną obietnicę: Poznań to kompaktowa metropolia, przyjazna do życia.
W logo miasta znalazła się litera P. - Inspiracją dla nowoczesnego logo marki POZNAŃ jest herb Miasta Poznania. Litera "P" staje się symbolem postaci Piotra i Pawła zawartych w herbie Poznania - informują twórcy. - Obrócona litera "P" przybiera formę prostego symbolu otwartego, przyjaznego domu odzwierciedlającego najważniejsze wartości marki tj.: kompaktowość, przyjazność, sprawczość, człowiek, duma, wolność.
Miasto tłumaczy, że poprzednia strategia marki Poznań została opracowana 15 lat i konieczna była zmiana. - Wynika to z naturalnego rozwoju miasta, trendów demograficznych, społecznych, gospodarczych i technologicznych, a także - przede wszystkim - widocznych zmian kluczowych dla poznanianek i poznaniaków wartości. Dlatego konieczne było stworzenie nowej, spójnej koncepcji oraz rozpoznawalnego znaku. Takiego, który będzie atrakcyjny i nowoczesny - tak jak Poznań. A jednocześnie będzie dobrze oddawał kluczowe dla poznanianek i poznaniaków wartości.
Dlaczego zmiana następuje teraz? - Zrobiliśmy generalny remont Poznania - naszego domu. Teraz chcemy go udekorować i opowiedzieć światu jaki jest piękny. Do tego potrzebowaliśmy nowej identyfikacji wizualnej oraz strategii komunikacji marki, zgodnie z którą będziemy teraz opowiadać o Poznaniu.
Najpopularniejsze komentarze