Reklama

Poznań ma nowe logo i hasło!

fot. UM Poznań
fot. UM Poznań

Miasto wystartowało z kampanią promującą nową markę Poznań.

Poznań *Jesteś u siebie - to hasło kampanii marki. - Poznań to dom otwarty, przyjazny do życia dla każdej osoby - czytamy. - To jak miasto jest postrzegane przez jego mieszkańców oraz osoby odwiedzające wpływa na budowanie tożsamości i siłę marki Poznań. Marka Poznań opisując siebie w konkretny sposób składa tym samym odbiorcom konkretną obietnicę: Poznań to kompaktowa metropolia, przyjazna do życia.

W logo miasta znalazła się litera P. - Inspiracją dla nowoczesnego logo marki POZNAŃ jest herb Miasta Poznania. Litera "P" staje się symbolem postaci Piotra i Pawła zawartych w herbie Poznania - informują twórcy. - Obrócona litera "P" przybiera formę prostego symbolu otwartego, przyjaznego domu odzwierciedlającego najważniejsze wartości marki tj.: kompaktowość, przyjazność, sprawczość, człowiek, duma, wolność.

Miasto tłumaczy, że poprzednia strategia marki Poznań została opracowana 15 lat i konieczna była zmiana. - Wynika to z naturalnego rozwoju miasta, trendów demograficznych, społecznych, gospodarczych i technologicznych, a także - przede wszystkim - widocznych zmian kluczowych dla poznanianek i poznaniaków wartości. Dlatego konieczne było stworzenie nowej, spójnej koncepcji oraz rozpoznawalnego znaku. Takiego, który będzie atrakcyjny i nowoczesny - tak jak Poznań. A jednocześnie będzie dobrze oddawał kluczowe dla poznanianek i poznaniaków wartości.

Dlaczego zmiana następuje teraz? - Zrobiliśmy generalny remont Poznania - naszego domu. Teraz chcemy go udekorować i opowiedzieć światu jaki jest piękny. Do tego potrzebowaliśmy nowej identyfikacji wizualnej oraz strategii komunikacji marki, zgodnie z którą będziemy teraz opowiadać o Poznaniu.

Jak podoba Ci się nowa strategia marki Poznań?

  • 0%
  • 0%
  • 0%

Najczęściej czytane w tym tygodniu

Dziś w Poznaniu

7℃
1℃
Poziom opadów:
2.8 mm
Wiatr do:
19 km
Stan powietrza
PM2.5
27.90 μg/m3
Dobry
Zobacz pogodę na jutro