Węzeł Grunwaldzka gotowy od miesięcy, a system informacji pasażerskiej PKP wciąż nie działa
Wiemy, kiedy zacznie.
W tej sprawie napisał do nas Czytelnik Tomek. - Zintegrowany węzeł komunikacyjny na granicy Poznania i Plewisk działa już ponad pół roku. Wszystkie prace zostały już zakończone, nawet kilka tygodni temu udało się uruchomić windę, która długo po zakończeniu prac była bezużyteczna. Jak widać na załączonym zdjęciu, mimo upływu czasu nie udało się w dalszym ciągu uruchomić systemu informacji pasażerskiej PKP. Nawet zegary pokazują nieaktualną godzinę wprowadzając pasażerów w błąd - pisze.
Skontaktowaliśmy się w tej sprawie z PKP PLK. - Uruchomienie nowych urządzeń na przystanku Poznań Junikowo będzie możliwe po zakończeniu niezbędnych odbiorów, co jest obecnie przewidywane pod koniec maja - mówi nam Radosław Śledziński z PKP PLK. - Podróżni na przystanku mają zapewnioną pełną informację o przyjazdach i odjazdach pociągów. Dostępne są komunikaty głosowe i gabloty z rozkładem jazdy. Aktualne informacje pasażerowie mogą sprawdzać także na Portalu Pasażera - dodaje.
Jak podkreśla Śledziński, na tym przystanku zamontowano elektroniczne wyświetlacze, zegary i infokioski. Jest tu również monitoring.