Nowy wynalazek w urzędzie. Sztuczna inteligencja będzie umawiać poznaniaków na wizytę
Już można korzystać z nowej usługi.
Voicebot to rodzaj sztucznej inteligencji, która ma rozpoznać sprawę i poprowadzić proces rejestracji. Jak zapowiada Miasto Poznań, to nie jedyne nowoczesne narzędzie wykorzystujące sztuczną inteligencję, które wspiera obsługę klientów miejskiej infolinii Biuro Poznań Kontakt.
Voicebot, to komputerowy program głosowy. "Rozmawiając" z nim klient samodzielnie opisuje swój cel wizyty - tłumaczy Miasto Poznań i dodaje, że na podstawie wyuczonych fraz treningowych robot rozpoznaje sprawę i rozpoczyna proces rezerwacji wizyty w urzędzie. Tak naprawdę wystarczy postępować zgodnie z poleceniami automatu - powiedział Konrad Zawadzki, dyrektor Biura Poznań Kontakt.
Umówienie wizyty za pośrednictwem voicebota opiera się na 5 krokach:
1.Wybranie numeru telefonu 61 646 33 44 oraz klawisz 8 "rejestracja wizyt",
2.Podanie informacji dotyczących wizyty np. odbiór dowodu osobistego,
3.Wybór lokalizacji oraz terminu załatwienia sprawy,
4.Potwierdzenie danych, tj. termin, godzina oraz numer telefonu,
5.Otrzymanie sms z informacją o terminie wizyty w urzędzie.
Obecnie mieszkańcy w ten sposób mogą zarezerwować wizytę do Wydziału Spraw Obywatelskich i Uprawnień Komunikacyjnych, Urzędu Stanu Cywilnego oraz Wydziału Gospodarki Komunalnej.
Najpopularniejsze komentarze