Reklama
Reklama

Młodzież pełza po centrach handlowych, w Lidlu i Biedronce wchodzą nawet do lodówek. Absurdalny trend w sieci

fot. crawly_possessed / TikTok
fot. crawly_possessed / TikTok

Trudno to zrozumieć.

Już w połowie grudnia w internecie, a szczególnie na Tik Toku, zaroiło się od nagrań pokazujących młodzież pełzającą po centrach handlowych. "Moda" na pełzanie narodziła się w Polsce i jak widać po filmikach wrzucanych do internetu, ma się bardzo dobrze.

W ostatnio dodanych filmach można zobaczyć, że kolejne grupy nie pojawiają się już tylko w centrach handlowych na terenie różnych polskich miast, ale też coraz chętniej wybierają np. Lidla czy Biedronkę. W Lidlu wchodzą nawet do... lodówek.

Zdania internautów są podzielone. Jedni twierdzą, że to doskonała "rozrywka", a inni, że to kompletna głupota, a do tego pełzający mocno utrudniają pracę osobom zatrudnionym w sklepach, w których się pojawiają. Nie tylko przeszkadzają innym klientom, ale np. w przypadku sklepów spożywczych robią też bałagan.

Skąd pomysł na pełzanie? Tego nie wie nikt. Nie określono jasnego celu powstawania takich nagrań. Przykład można zobaczyć TUTAJ.


Najczęściej czytane w tym tygodniu

Dziś w Poznaniu

3℃
-1℃
Poziom opadów:
0 mm
Wiatr do:
10 km
Stan powietrza
PM2.5
22.80 μg/m3
Dobry
Zobacz pogodę na jutro