Pracownicy Posnanii skarżą się na parking w centrum handlowym. "Niech centrum przestanie narzucać gdzie nam wolno parkować"
Napisała do nas Czytelniczka, która pracuje w obiekcie.
Od sierpnia parking na terenie centrum handlowego Posnania jest płatny. Dla klientów przewidziano 3 godziny darmowego parkowania. O godzinę dłużej za darmo parkują klienci kina Helios oraz posiadacze aplikacji Posnanii. Każda kolejna godzina będzie kosztować 5 złotych. System działa bezbiletowo, a więc na wjazdach i wyjazdach z parkingu funkcjonują szlabany oraz urządzenia do weryfikowania tablic rejestracyjnych.
Jak informowaliśmy już na epoznan.pl, pracownicy mogą wykupić abonament na parking. Po 1 abonamencie przysługuje sklepom do 1000 m2, a po 5 abonamentów sklepom powyżej 1000 m2. Miejsca dla pracowników znajdują się w wyznaczonym miejscu. Koszt jednego abonamentu to 90 zł netto za miesiąc.
Właśnie w sprawie miejsc dla pracowników napisała do nas Czytelniczka. - Wyznaczonym miejscem dla nas jest parking +2 i +3. Jest to bezsensowne, zważając na to, iż są osoby pracujące na drugim końcu galerii, które dzięki temu wspaniałemu pomysłowi mają do pokonania (o zgrozo) odległość dwóch przystanków. Dyrekcja centrum zapewniała nas jako płacących abonament, że na wyżej wymienione parkingi klienci nie będę mieli wstępu. I faktycznie bramka powstała oraz wielka informacja, iż jest to strefa dla osób posiadających wykupiony abonament. Niestety obietnice Posnanii są bez pokrycia. W weekendy, przy tak sporym obłożeniu, klienci mogą sobie wjeżdżać gdzie bądź. Mało tego, czasami nawet nie płacąc za parking. Skoro ma tak to wyglądać to może niech centrum przestanie nam narzucać gdzie nam wolno parkować, niech otworzą całość dla wszystkich i niech przestanie nabijać nas w butelkę? Nie jest to w porządku wobec reszty użytkowników, którzy płacą za całe miesiące - pisze.
Martyna Walczak z Posnanii wyjaśnia, że "wyznaczone miejsca i poziomy parkingowe mają zapewnić klientom komfort, a pracownikom dostępność miejsc". - W momentach natężonego ruchu zwiększamy ilość miejsc dla klientów i udostępniamy czasowe wolne miejsca na poziomach +2 i +3, za które klienci są rozliczani według cennika. Dbamy jednocześnie o pracowników, którzy zawsze mają zagwarantowane miejsce - zapewnia.
Najpopularniejsze komentarze