Jedna z poznańskich galerii handlowych świętuje dekadę istnienia. Tak powstawała i zmieniała się na przestrzeni lat
Jubileusz obchodzi Avenida Poznań.
Centrum Handlowe Avenida, znajdujące się w samym sercu Poznania, w tym roku obchodzi 10-lecie istnienia. Otwarte w 2013 roku, początkowo pod nazwą Poznań City Center, od 2014 zarządzane przez firmę ECE Projektmanagement Polska Sp. z o.o., szybko stało się znanym punktem na mapie Wielkopolski.
W latach 2014 - 2016 część obiektu przeszła przebudowę. Zmiany obejmowały poprawę ciągów komunikacyjnych, budowę dodatkowych schodów ruchomych prowadzących na parking, wymianę części fasady na fasadę szklaną, wprowadzenie nowych oznaczeń w postaci tablic informacyjnych ułatwiających poruszanie się po obiekcie. Zmieniono też kolorystykę wewnątrz pasaż, zaprojektowano specjalne strefy relaksu. Wraz ze zmianami funkcjonalnymi i architektonicznymi zdecydowano się również na rebranding pod nową, pasującą do przestronnego wnętrza nazwą Avenida, co po hiszpańsku oznacza aleję spacerową. Jak wówczas informowała dyrekcja obiektu nazwa "Poznań City Center" mogła być myląca np. dla turystów sugerując, że centrum handlowe znajduje się w ścisłym centrum miasta. Sugerowano wtedy również, że mogła to być próba wymazania z pamięci poznaniaków incydentu ze spadającym sufitem, do którego doszło w kwietniu 2014 roku.
Od 2018 roku rozpoczęto wdrażanie nowej strategii - między innymi jej wynikiem była decyzja polegająca na wyburzeniu w 2019 roku kilkunastu lokali w środkowej części centrum na powierzchni 2000m2, aby poprawić widoczność i ekspozycję pozostałych sklepów - tak powstała Avenida Lounge. "Jesteśmy dumni z kierunku, w jakim rozwija się Avenida. Zwłaszcza, że wskaźniki odwiedzalności z tego roku pokazują, iż nasze centrum cieszy się dużą popularnością wśród klientów. Następne lata zapowiadają się równie ciekawie jak miniona dekada. W planach mamy jeszcze wprowadzenie kilku kreatywnych zmian" - podsumowuje Katarzyna Korpak.
Najpopularniejsze komentarze