Ogromny nowy balon stanął w okolicach stadionu przy ulicy Bułgarskiej
Było to możliwe między innymi dzięki zaangażowaniu kibiców Kolejorza.
To wspólne działania Lecha Poznań z marką bukmacherską Superbet. Jak przekazano, w ramach akcji #Razem w Akademii Lecha, właśnie stanął nowy balon sfinansowany dzięki fanom Kolejorza zakładającym konta w Superbet z kodem RAZEM. Odnowioną konstrukcję można podziwiać obok stadionu przy ul. Bułgarskiej.
"Na naszą skalę możemy jasno powiedzieć, że szkolenie Kolejorza jest wzorcowe. To też był jeden z powodów, dla których zdecydowaliśmy się na tak duże partnerstwo z Lechem. Nasza współpraca silnie opiera się na akcji #RAZEM, w ramach której 10% od pierwszego depozytu i 1% rocznego zysku z kont założonych z tym kodem wraca do Akademii. Chociaż wspólne działanie rozpoczęliśmy niedawno, już możemy pochwalić się pierwszymi efektami" - podkreśla CEO Superbet, Łukasz Seweryniak.
Przy ul. Bułgarskiej właśnie stanęła całkowicie nowa hala pneumatyczna do gry w piłkę nożną. Jak podkreślono poszycie balonu oraz systemy nadmuchowe zostały wymienione właśnie w ramach środków pozyskanych m.in. z akcji #RAZEM, czyli de facto dzięki zaangażowaniu kibiców Kolejorza. "W tym samym miejscu był już piłkarski "balon", ale jego wymiana była niezbędna przed sezonem zimowym. Wiekowa konstrukcja nie zapewniała już bezpieczeństwa i komfortu zawodnikom. Stąd decyzja władz Kolejorza o alokacji otrzymanych środków właśnie na ten cel. W inwestycji partycypowało również Ministerstwo Sportu i Turystyki. Prace nad postawieniem nowej konstrukcji trwały trzy dni. Jesienią i zimą żadna pogoda nie będzie straszna młodym lechitom, którzy w komfortowych warunkach będą rozwijać swoje piłkarskie możliwości" - informuje Marcin Bratkowski, Superbet zakłady bukmacherskie Sp. z o.o.
"Nikogo nie zaskoczymy mówiąc, że rozwój Akademii Lecha to od lat jeden z naszych najwyższych priorytetów. Cieszymy się, że nasza współpraca z Superbet jest skonstruowana w ten sposób, że Akademia zyskała tysiące nowych, zaangażowanych partnerów. Bo oprócz marki Superbet takim partnerem, wspierającym rozwój infrastruktury dla młodych graczy Kolejorza, jest każdy kibic korzystający z kodu RAZEM w Superbet" - mówi Marcin Grotkiewicz, dyrektor ds. sprzedaży B2B w Lechu Poznań.