Wielkopolska sieć handlowa wchodzi do internetu. Chce przejąć znany sklep!

Sieć Dino ma zamiar rzucić rękawice Rossmannowi i Hebe.
Wywodząca się z Krotoszyna sieć sklepów Dino stale się rozwija. Tym razem ma zamiar zainwestować w nowy biznes - internetowy. W komunikacie giełdowym sieci poinformowano o tym, że Dino zawarło umowę przedwstępną z właścicielami eZebra.pl. Internetowa drogeria ma należeć do Dino w 75%.
Jak podaje money.pl, sieć ma przejęć nie tylko sklep internetowy, ale też spółki zależne - 3BOOM i JTG. Transakcja ma opiewać na około 61 mln złotych, ale żeby do niej doszło, spełnione muszą zostać dwa warunki. Po pierwsze, zgodę na nabycie udziałów musi wyrazić Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, a także uzyskanie zgody banku kredytującego JTG. Dodatkowo, po 5,5 roku Dino ma mieć możliwość wykupienia pozostałych 25% udziałów.
Dla wielkopolskiej sieci nabycie internetowej drogerii oznacza, że wkracza do biznesu internetowego.