Nowe hasło promujące nasz region
Miasto Poznań i region Wielkopolski będą promowały się osobno. Urząd Marszałkowski chce, by na świecie kojarzono nas z angielskim hasłem Authentic Great Poland, czyli Autentycznie Wielka Polska. Promocyjne hasło pojawiło się już na Starej Drukarni.
W Poznaniu pojawiło się nowe hasło promujące nasz region. Authentic Great Poland to hasło które zostało wprowadzone przez Urząd Marszałkowski. Kampania ma promować Wielkopolskę na całym świecie i przyciągnąć do niej nie tylko turystów, ale przede wszystkim inwestorów.
Urzędnikom hasło się podoba, jednak zupełnie inaczej oceniają je specjaliści od reklamy. Twierdzą oni, że nowe kampanie na rzecz Poznania i Wielkopolski są niezrozumiałe dla wielu mieszkańców. Już hasło "Poznań miasto know how" jest trudne do wymówienia, szczególnie dla starszych mieszkańców, a Authentic Geat Poland sprawi im jeszcze więcej problemów.
Hasło promocyjne Wielkopolski wymyśliła za darmo specjalistka od designu. Akcja promocyjna Poznania kosztuje miasto dwadzieścia pięć milionów złotych. Agencja reklamowa wspierająca urzędników zarobiła na tym trzy miliony złotych.