Problemy klientów kilku polskich banków! Nie działa BLIK

Zaczęło się od kłopotów klientów PKO BP, ale niestety nie tylko oni narzekają.
Od rana klienci banku PKO BP skarżyli się, że nie mogli zalogować się na własne konta bankowe - występowały trudności z dostępem do strony internetowej banku. Ostatecznie, około 11.00, awarię udało się usunąć. Ale pojawiły się kolejne problemy. Jak podaje businessinsider.com.pl, teraz na kłopoty narzekają klienci innych banków - ING, Pekao, Alior, mBank oraz Santander. Okazuje się, że mają problemy przede wszystkim z płatnością BLIKiem.
Firma zarządzająca BLIKiem potwierdziła na Twitterze, że zmaga się obecnie z problemami. - Szanowni Państwo, Odnotowujemy czasowe problemy z funkcjonowaniem BLIKA. Pracujemy intensywnie nad tym, aby usługa działała bez zakłóceń. Będziemy na bieżąco przekazywać informacje o sytuacji. Przepraszamy za utrudnienia - podano w komunikacie.
Portal businessinsider.com.pl powołuje się natomiast na check-host.net i podaje, że mogło dojść do cyberataku przeprowadzonego przez prorosyjską grupę hakerów. Atak miał być przeprowadzony na Pekao, ale bank nie potwierdza tych doniesień.