Podpoznańska sieć sklepów chce rywalizować z Biedronką i Lidlem
Duży Ben w tym roku chce mieć blisko 500 sklepów w Polsce.
Jak podaje money.pl, obecnie wywodząca się z podpoznańskich Komornik sieć sklepów specjalizujących się w sprzedaży alkoholu ma 334 sklepy w Polsce. W tym roku planuje otworzyć 130 kolejnych, a być może nawet nieco więcej. Od początku roku udało się otworzyć około 30 sklepów. Celem do 2025 roku jest natomiast blisko 800 sklepów.
To w Poznaniu i naszym województwie 7 lat temu powstały pierwsze sklepy Duży Ben. Dziś sieć jest obecna w 11 z 16 województw, a chce się rozwijać głównie na Mazowszu, Dolnym Śląsku i w Wielkopolsce. Plany zakładają też rozwój w Małopolsce, na Pomorzu i Pomorzu Zachodnim.
Szefostwo sieci zaznacza, że w Polsce nie ma obecnie na rynku konkurenta w segmencie sklepów z alkoholem. Konkurowanie z dużymi graczami jak Biedronka czy Lidl lub Żabka, które mają w ofercie alkohol, jest więc naturalne. W ubiegłym roku Duży Ben miał przychody ze sprzedaży na poziomie 296 mln złotych. To 63-procentowy wzrost w stosunku do 2021 roku.
Najpopularniejsze komentarze