Reklama
Reklama

Podpoznańska sieć sklepów chce rywalizować z Biedronką i Lidlem

Zdjęcie ilustracyjne | fot. Kyle Wagner / unsplash.com
Zdjęcie ilustracyjne | fot. Kyle Wagner / unsplash.com

Duży Ben w tym roku chce mieć blisko 500 sklepów w Polsce.

Jak podaje money.pl, obecnie wywodząca się z podpoznańskich Komornik sieć sklepów specjalizujących się w sprzedaży alkoholu ma 334 sklepy w Polsce. W tym roku planuje otworzyć 130 kolejnych, a być może nawet nieco więcej. Od początku roku udało się otworzyć około 30 sklepów. Celem do 2025 roku jest natomiast blisko 800 sklepów.

To w Poznaniu i naszym województwie 7 lat temu powstały pierwsze sklepy Duży Ben. Dziś sieć jest obecna w 11 z 16 województw, a chce się rozwijać głównie na Mazowszu, Dolnym Śląsku i w Wielkopolsce. Plany zakładają też rozwój w Małopolsce, na Pomorzu i Pomorzu Zachodnim.

Szefostwo sieci zaznacza, że w Polsce nie ma obecnie na rynku konkurenta w segmencie sklepów z alkoholem. Konkurowanie z dużymi graczami jak Biedronka czy Lidl lub Żabka, które mają w ofercie alkohol, jest więc naturalne. W ubiegłym roku Duży Ben miał przychody ze sprzedaży na poziomie 296 mln złotych. To 63-procentowy wzrost w stosunku do 2021 roku.

Najczęściej czytane w tym tygodniu

Dziś w Poznaniu

11℃
4℃
Poziom opadów:
0 mm
Wiatr do:
19 km
Stan powietrza
PM2.5
46.94 μg/m3
Umiarkowany
Zobacz pogodę na jutro