Poznański dealer BMW zgłosił wniosek o upadłość
O problemach BMW Olszowiec pisaliśmy już na łamach portalu epoznan.pl
W połowie grudnia zwrócił się do nas z problemem Czytelnik, który zamówił w salonie BMW Olszowiec samochód BMW Serii 2 Gran Coupe, ale po wielu miesiącach oczekiwań wciąż go nie otrzymał. Sytuacja zmieniła się po naszej interwencji. Prawdopodobnie było to jednak ostatnie wydane w tym salonie auto.
Salon został wystawiony na sprzedaż. Przez jakiś czas ofertę opiewającą na 57 milionów złotych można było znaleźć w serwisach ogłoszeniowych, ale po krótkim czasie zniknęła.
W środę do naszej redakcji dotarła informacja, że dealer BMW Olszowiec zgłosił wniosek o upadłość. Faktycznie. Potwierdzenie, że postępowanie o ogłoszenie upadłości podmiotu "Dealer Olszowiec Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa" jest w toku możemy znaleźć na portalu publicznym KRZ. Zostało złożone 1 lutego 2023 roku.
Jeszcze przed złożeniem wniosku o upadłość przez BMW Olszowiec rozmawialiśmy z rzecznikiem BMW Group Polska, Hubertem Frontczakiem. "W BMW Group Polska jesteśmy świadomi, że Dealer Olszowiec jest w trakcie restrukturyzacji. Każdy z salonów dealerskich jest niezależną, prywatną firmą, niepowiązaną właścicielsko z BMW Group Polska. Bezpośrednią sprzedażą samochodów klientom zajmują się poszczególne salony dealerskie, podczas gdy rolą BMW Group Polska jest realizacja zamówień składanych przez dealerów i dostarczanie im pojazdów wyprodukowanych przez BMW Group"- mówił, dodając, że szczegóły nie mogą być ujawniane. Rzecznik zapewniał jednak, że klienci będą mogli liczyć na wsparcie. "Mając na uwadze dobro klientów naszej marki, mimo że każdy z salonów dealerskich jest niezależnym podmiotem, podjęliśmy kroki mające na celu ich wsparcie w tej sytuacji. W przypadku wątpliwości związanych z realizowanym zamówieniem prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu + 48 885 269 269" - dodał.
Najpopularniejsze komentarze