Znany sklep internetowy spod Poznania nie zwraca pieniędzy klientom? Mamy stanowisko firmy
O problemach poinformowała nas Czytelniczka epoznan.pl.
- Nagłośnijcie sprawę GOMEZ - nie wysyłają paczek, nie odbierają od kilku tygodni telefonu. Ludzie są oszukani na grube pieniądze, w tym Ja - napisała do nas Czytelniczka. Rzeczywiście w internecie znaleźć można negatywne opinie na temat sklepu Gomez.pl, które pojawiają się od pewnego czasu.
Gomez.pl to sklep internetowy, ale też kilka sklepów stacjonarnych, oferujących ubrania i dodatki marek premium. Wywodzi się z podpoznańskiego Suchego Lasu. Skontaktowaliśmy się z firmą, by dowiedzieć się, czym spowodowane są problemy klientów.
- W okresie świątecznym odnotowaliśmy bardzo wysoką liczbę zamówień, ale niestety również dłuższe terminy realizacji dostaw przez kurierów oraz niespodziewaną i wyjątkowo wysoką liczbę nieobecności pracowników/współpracowników z powodu zachorowania na grypę i RSV. W naturalny sposób przełożyło się to na wydłużony termin dostaw do klientów oraz czas przeprocesowania zwrotów, w tym również dłuższy okres faktycznej dostawy produktów od klienta do Gomez - tłumaczy Paweł Tyl odpowiedzialny za PR. - Powstałe opóźnienia wpłynęły także na zwiększoną liczbę wiadomości kierowanych do Biura Obsługi Klienta, a zarazem na szybkość komunikacji z klientami. Zespół BOK - aby udzielić kompleksowej odpowiedzi - najpierw musi sprawdzić status danego zamówienia oraz dokonać weryfikacji nadawcy. Na wszystkie pytania - czy to te skierowane bezpośrednio do BOK czy w wiadomościach na firmowym Facebooku - staramy się odpowiadać bez zbędnej zwłoki, jednak odpowiedzi w sprawach zamówień zawsze wymagają więcej czasu - podkreśla.
Gomez zapewnia, że podjęto kroki, które mają poprawić komunikację z klientami i udoskonalić proces przetwarzania zwrotów. - Gomez szanuje oraz działa zgodnie z prawem konsumenta i zawsze ceni sobie każdy sygnał otrzymany od swoich klientów. Do niezadowolonych klientów Gomez skierowaliśmy przeprosiny. Jednocześnie zapewniamy, że każdy z nich otrzymuje zwrot należności za prawidłowe odstąpienie od umowy. Wierzymy, że te działania pozwolą nam odbudować zaufanie wśród klientów - kończy.
Najpopularniejsze komentarze