Reklama
Reklama

Dino zostawia konkurencję w tyle. Każdego dnia otwiera jeden sklep!

Zdjęcie ilustracyjne | fot. materiały prasowe
Zdjęcie ilustracyjne | fot. materiały prasowe

Sieć handlowa wywodząca się z Krotoszyna w ubiegłym roku otworzyła 344 sklepy.

To o jeden otwarty market więcej niż w roku 2021. Oznacza to, że rocznie sieć otwiera niemal jeden sklep dziennie. - Na koniec 2022 r. sieć liczyła 2156 sklepów. Powierzchnia sprzedaży sklepów Dino wyniosła 847,8 tys. mkw. wobec 710,4 tys. mkw. rok temu - podała Grupa Dino.

Jak przypomina dlahandlu.pl, pierwszy sklep Dino powstał w 1999 roku. Trzy lata później otwarto pierwsze centrum dystrybucyjne firmy.

Inne sieci handlowe w Polsce są daleko za Dino pod względem otwierania nowych sklepów. Lidl i Biedronka otworzyły około 100 sklepów w ubiegłym roku, a Netto ponad 60.

Najczęściej czytane w tym tygodniu

Dziś w Poznaniu

7℃
4℃
Poziom opadów:
4.8 mm
Wiatr do:
23 km
Stan powietrza
PM2.5
8.00 μg/m3
Bardzo dobry
Zobacz pogodę na jutro