Dino zostawia konkurencję w tyle. Każdego dnia otwiera jeden sklep!
Dodano czwartek, 5.01.2023 r., godz. 09.20
Sieć handlowa wywodząca się z Krotoszyna w ubiegłym roku otworzyła 344 sklepy.
To o jeden otwarty market więcej niż w roku 2021. Oznacza to, że rocznie sieć otwiera niemal jeden sklep dziennie. - Na koniec 2022 r. sieć liczyła 2156 sklepów. Powierzchnia sprzedaży sklepów Dino wyniosła 847,8 tys. mkw. wobec 710,4 tys. mkw. rok temu - podała Grupa Dino.
Jak przypomina dlahandlu.pl, pierwszy sklep Dino powstał w 1999 roku. Trzy lata później otwarto pierwsze centrum dystrybucyjne firmy.
Inne sieci handlowe w Polsce są daleko za Dino pod względem otwierania nowych sklepów. Lidl i Biedronka otworzyły około 100 sklepów w ubiegłym roku, a Netto ponad 60.
Najpopularniejsze komentarze