Od 16.00 nie będzie działać system PEKA. Nowa odsłona systemu od czwartku
Działać nie będzie część sprzedażowa systemu.
Przerwa ma trwać kilka godzin. - W tym czasie nieczynny będzie System Obsługi Pasażera na stronie internetowej www.peka.poznan.pl, niemożliwy zatem będzie zakup i przedłużenie biletu okresowego, doładowanie konta tPortmonetki czy przesłanie reklamacji przez Internet. Nie będzie można również kupić biletów na kartę PEKA w PSB oraz Punktach Obsługi Klienta zarządzanych przez ZTM oraz gminy Swarzędz, Rokietnica, Kleszczewo i Tarnowo Podgórne. W POK i PSB dostępne będą wyłącznie bilety jednorazowe czasowe w wersji papierowej - informuje Zarząd Transportu Miejskiego.
Bilety będzie można nabyć w biletomatach. - Przerwa serwisowa nie ma wpływu na działanie czytników karty PEKA w pojazdach, które funkcjonują niezależnie.
Od czwartku, 5 stycznia, na stronie peka.poznan.pl pojawi się nowa wersja systemu. - Portal pasażerski zyskał nowe funkcjonalności, takie jak np. nowy kreator zakupu biletu okresowego i doładowania tPortmonetki oraz został w pełni dostosowany do przeglądarek internetowych w urządzeniach mobilnych. System spełnia standardy dostępności cyfrowej i wymogów WCAG 2.1. Co ważne - został tak zaprojektowany, żeby w przyszłości móc go rozbudowywać o kolejne funkcje - dodaje.
W najbliższych dniach dostępna do pobrania będzie też aplikacja PEKA. Więcej o niej pisaliśmy na epoznan.pl już we wtorek.