Reklama

Podpoznańskie miejscowości także rezygnują z rowerów miejskich

Zdjęcie ilustracyjne | fot. Włodzimierz Hoppel
Zdjęcie ilustracyjne | fot. Włodzimierz Hoppel

W ślad Poznania idą Luboń i Komorniki.

Jak zauważa Radio Poznań, miejskie rowery z Lubonia i Komorniki były powiązane z Poznańskim Rowerem Miejskim, ale mogły też działać samodzielnie. Już wiadomo, że Luboń nie przedłuży umowy z firmą Nextbike, a Komorniki prawdopodobnie zrobią to samo.

TEJ! Zasługujesz na jesienny relaks. Linea Mare***** nad morzem to idealne miejsce na wypoczynek wśród sosnowych lasów. Odkryj spokój i komfort w wyjątkowym otoczeniu.
REKLAMA

Z ustaleń dziennikarzy wynika, że w przypadku Lubonia niemal wszystkie wypożyczenia zaczynały się w Luboniu, a kończyły w Poznaniu. System był więc wykorzystywany do dojazdów do stolicy Wielkopolski. Z budżetu na utrzymanie 10 stacji szło około 250 tysięcy złotych, a tegoroczne wpływy to... 35 tysięcy złotych.

W Komornikach stacje były dwie. Ich utrzymanie kosztowało ponad 100 tysięcy złotych, a zainteresowanie było niewielkie. Mieszkańcy wolą wypożyczać elektryczne hulajnogi.

Najczęściej czytane w tym tygodniu

Dziś w Poznaniu

Problemy na Ławicy przez pogodę
9℃
1℃
Poziom opadów:
0 mm
Wiatr do:
10 km
Stan powietrza
PM2.5
13.30 μg/m3
Dobry
Zobacz pogodę na jutro