Podpoznańskie miejscowości także rezygnują z rowerów miejskich
Dodano czwartek, 8.12.2022 r., godz. 08.05
W ślad Poznania idą Luboń i Komorniki.
Jak zauważa Radio Poznań, miejskie rowery z Lubonia i Komorniki były powiązane z Poznańskim Rowerem Miejskim, ale mogły też działać samodzielnie. Już wiadomo, że Luboń nie przedłuży umowy z firmą Nextbike, a Komorniki prawdopodobnie zrobią to samo.
Z ustaleń dziennikarzy wynika, że w przypadku Lubonia niemal wszystkie wypożyczenia zaczynały się w Luboniu, a kończyły w Poznaniu. System był więc wykorzystywany do dojazdów do stolicy Wielkopolski. Z budżetu na utrzymanie 10 stacji szło około 250 tysięcy złotych, a tegoroczne wpływy to... 35 tysięcy złotych.
W Komornikach stacje były dwie. Ich utrzymanie kosztowało ponad 100 tysięcy złotych, a zainteresowanie było niewielkie. Mieszkańcy wolą wypożyczać elektryczne hulajnogi.
Najpopularniejsze komentarze