Reklama

Nowe hasło: Poznań * Miasto know-how

W czwartkowy wieczór na placu Wolności Prezydent Poznania Ryszard Grobelny zaprezentował nowe hasło i nowe logo miasta. "POZnań * Miasto know-how" - tak brzmieć będzie hasło na jakim urzędnicy oprą wszystkie działania promocyjne w najbliższych latach.

Powiększenie trzech pierwszych liter odwołuje się do indywidualnego i uniwersalnego skrótu miasta, który funkcjonuje na całym świecie - znany między innymi z lotniska Ławica. Użycie w przypisie terminu "know-how" jest według urzędników wskazaniem głównej cechy określającej miasto i jego mieszkańców. Według Ryszarda Grobelnego, termin ten, określający szczegółową wiedzę i umiejętności, które pozwalają na wykonanie czegoś w najbardziej profesjonalny i skuteczny sposób najlepiej odzwierciedlają charakter mieszkańców Poznania. Miasto wyda w tym roku na promocję 25 milionów złotych.

Czy podoba Ci się nowe hasło promocyjne miasta?

  • 0%
  • 0%

Najczęściej czytane w tym tygodniu

Dziś w Poznaniu

Takiej pogody nie mieliśmy w Wielkanoc od dawna!
16℃
4℃
Poziom opadów:
0 mm
Wiatr do:
19 km
Stan powietrza
PM2.5
6.07 μg/m3
Bardzo dobry
Zobacz pogodę na jutro