Niewidoczny biletomat na parkingu przy Lidlu? Klient rozczarowany słabym oznakowaniem
Sieć marketów Lidl wprowadził płatne parkingi już sześć lat temu.
W poniedziałek napisał do nas Czytelnik, który jest również klientem dyskontu - Lidl przy ul. Piłsudskiego w Poznaniu. Biletomat przy wyjedzie z parkingu to kpina. Do tego w ogóle go nie widać. Oznakowanie wjazdu do Lidla przez stację benzynową, to też kpina.
O podobnej sytuacji pisała w 2016 roku Gazeta Wyborcza, chodziło o Lidla przy skrzyżowaniu ul. Północnej i Ku Cytadeli, na wysokości kultowego lodowiska "Bogdanka" - Powód emocjonalnych reakcji klientów jest bardzo prosty: mało kto zauważa, że parking jest płatny, bo przy wjeździe nie ma szlabanu - podała Gazeta Wyborcza i zacytowała klientkę Lidla, która jako jedna z nielicznych podeszła wtedy do biletomatu stojącego przy ścianie dyskontu - Są wprawdzie informacje o opłatach, ale trzeba się dokładnie przyjrzeć, żeby je dostrzec. A większość kierowców tego nie robi.
Lidl zapewniał, że parkingi są oznakowane na wjeździe i wyjeździe. Wprowadzanie płatnych parkingów tłumaczył troską o klientów, którzy często nie mogli zaparkować przez inne auta. Właściciele samochodów blokujących miejsca parkingowe pod dyskontem nie byli w tym czasie klientami Lidla.
W trosce o komfort naszych klientów podczas zakupów w sklepach Lidl, wprowadzono parkometry, aby Klienci mogli skorzystać z bezpłatnego parkingu podczas robienia zakupów. W zależności od operatora jest to czas od 1h do 1,5h - dokładna informacja zamieszczona jest nad biletomatem. Parking został oznaczony na wjeździe oraz wyjeździe tablicami informującymi o "strefie płatnego postoju". Bezpłatny bilet na czas wykonywania zakupów należy pobrać w automacie (bilet należy pobrać również w przypadku korzystania z miejsc dla osób niepełnosprawnych). Przy automacie znajduje się regulamin korzystania z parkingu - czytamy na oficjalnej stronie Lidla.
Najpopularniejsze komentarze