Zarząd Transportu Miejskiego: od wtorku czynne będzie biuro przy ulicy Matejki
Dodano środa, 10.08.2022 r., godz. 12.00

Przerwa spowodowana pandemią Covid-19 została wykorzystana na gruntowną modernizację Punktu i Biura Obsługi Klienta znajdujących się na parterze siedziby Zarządu Transportu Miejskiego przy ulicy Matejki 59 w Poznaniu.
Po modernizacji Punkt i Biuro Obsługi Klienta mają być przestronniejsze i wygodniejsze, zarówno dla klientów, jak i pracowników ZTM. Goście mają do dyspozycji krzesła, a w punkcie znajdują się 3 stanowiska obsługowe: 2 stanowiska Punktu Obsługi Klienta i 1 stanowisko Biura Obsługi Klienta - informuje Bartosz Trzebiatowski, rzecznik ZTM.
Mamy nadzieję, że modernizacja punktu będzie odczuwalna przez naszych klientów, których serdecznie zapraszamy do odwiedzin w tej lokalizacji - mówi Małgorzata Pilichowska-Woźniak, zastępczyni dyrektora ZTM w Poznaniu ds. sprzedaży i obsługi klientów.
Punkt Obsługi Klienta przy ulicy Matejki 59 będzie czynny w dni robocze - od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00.
Najpopularniejsze komentarze