Reklama
Reklama

Kolejki do kas na Dworcu Głównym. Nieczynne biuro obsługi klienta

fot. Czytelnik
fot. Czytelnik

O sytuacji poinformował nas Czytelnik.

Wiadomość napłynęła do nas w czwartek o godzinie 20:10 - Dworzec główny w Poznaniu, otwarte są tylko 3 kasy. Kolejki gigantyczne, a od listopada nieczynne jest też biuro obsługi klienta na pierwszym piętrze, więc wszystkie reklamacje biletów (np. za opóźnione i odwołane pociągi) trzeba również składać w kasie. Jak widać ludzie do pracy potrzebni od zaraz.

Nie czekaj! Od 1 stycznia 2024 r. za korzystanie z kopciuchów grozi grzywna. Do 31 lipca 2025 r. trwa kolejna edycja programu Kawka Bis, zgłoś się i otrzymaj nawet 37 000 zł.
REKLAMA

Według zapewnień PKP bilety można nabywać w 21 punktach, w tym również w Internecie. W holu głównym dworca (poziom +1) działa 10 kas oraz 7 biletomatów. Na poziomie +2 w godzinach 7:30-19:00 bilety można kupić na 4 stanowiskach Centrum Obsługi Klienta ICC - wymieniało PKP odpowiadając na skargi pasażerów. Dodatkowo bilety można również nabywać w biletomatach oraz przez Internet.

PKP nie wydało informacji związanej z chwilowo pomniejszoną ilością otwartych kas biletowych.


Najczęściej czytane w tym tygodniu

Dziś w Poznaniu

25℃
14℃
Poziom opadów:
0 mm
Wiatr do:
22 km
Stan powietrza
PM2.5
9.20 μg/m3
Bardzo dobry
Zobacz pogodę na jutro