Reklama
Reklama

Kolejki do kas na Dworcu Głównym. Nieczynne biuro obsługi klienta

fot. Czytelnik

O sytuacji poinformował nas Czytelnik.

Wiadomość napłynęła do nas w czwartek o godzinie 20:10 - Dworzec główny w Poznaniu, otwarte są tylko 3 kasy. Kolejki gigantyczne, a od listopada nieczynne jest też biuro obsługi klienta na pierwszym piętrze, więc wszystkie reklamacje biletów (np. za opóźnione i odwołane pociągi) trzeba również składać w kasie. Jak widać ludzie do pracy potrzebni od zaraz.

Według zapewnień PKP bilety można nabywać w 21 punktach, w tym również w Internecie. W holu głównym dworca (poziom +1) działa 10 kas oraz 7 biletomatów. Na poziomie +2 w godzinach 7:30-19:00 bilety można kupić na 4 stanowiskach Centrum Obsługi Klienta ICC - wymieniało PKP odpowiadając na skargi pasażerów. Dodatkowo bilety można również nabywać w biletomatach oraz przez Internet.

PKP nie wydało informacji związanej z chwilowo pomniejszoną ilością otwartych kas biletowych.


Reklama

Najczęściej czytane w tym tygodniu

Dziś w Poznaniu

18℃
6℃
Poziom opadów:
0 mm
Wiatr do:
8 km
Stan powietrza
PM2.5
14.93 μg/m3
Dobry
Zobacz pogodę na jutro