Reklama

Kolejki do kas na Dworcu Głównym. Nieczynne biuro obsługi klienta

fot. Czytelnik
fot. Czytelnik

O sytuacji poinformował nas Czytelnik.

Wiadomość napłynęła do nas w czwartek o godzinie 20:10 - Dworzec główny w Poznaniu, otwarte są tylko 3 kasy. Kolejki gigantyczne, a od listopada nieczynne jest też biuro obsługi klienta na pierwszym piętrze, więc wszystkie reklamacje biletów (np. za opóźnione i odwołane pociągi) trzeba również składać w kasie. Jak widać ludzie do pracy potrzebni od zaraz.

Prowadzisz firmę? Zgłoś się do bezpłatnego konkursu Poznański Lider Przedsiębiorczości. Czytelne zasady, prosty formularz, łatwe zgłoszenie. Czekamy na Ciebie do końca lutego.
REKLAMA

Według zapewnień PKP bilety można nabywać w 21 punktach, w tym również w Internecie. W holu głównym dworca (poziom +1) działa 10 kas oraz 7 biletomatów. Na poziomie +2 w godzinach 7:30-19:00 bilety można kupić na 4 stanowiskach Centrum Obsługi Klienta ICC - wymieniało PKP odpowiadając na skargi pasażerów. Dodatkowo bilety można również nabywać w biletomatach oraz przez Internet.

PKP nie wydało informacji związanej z chwilowo pomniejszoną ilością otwartych kas biletowych.


Najczęściej czytane w tym tygodniu

Dziś w Poznaniu

9℃
3℃
Poziom opadów:
0.2 mm
Wiatr do:
10 km
Stan powietrza
PM2.5
39.32 μg/m3
Umiarkowany
Zobacz pogodę na jutro