Reklama
Reklama

Problemy z wywozem śmieci w Poznaniu? Gdzie zadać pytanie i zgłosić reklamację?

fot. UM Poznań
fot. UM Poznań

Wydział Gospodarki Komunalnej UMP podpowiada, jak najlepiej przekazać do urzędu reklamacje i zapytania dotyczące poznańskiego systemu gospodarowania odpadami komunalnymi.

Zgłoszenia należy kierować na jeden z poniższych adresów mailowych:
- [email protected] - w zakresie deklaracji i realizacji odbioru odpadów (harmonogram, brak odbioru odpadów, podstawienie pojemnika, wspólne MGO)
- [email protected] - w zakresie płatności (przeksięgowanie wpłat, upomnienia itp.)

Zgłoszenie przekazać można także telefonicznie dzwoniąc na infolinię Poznań Kontakt pod numer: 61 646 33 44.

W przypadku wiadomości elektronicznej temacie maila należy wpisać powód zgłoszenia: np. deklaracja, brak odbioru odpadów, wymiana pojemnika, płatności itp., natomiast w treści maila, należy opisać sytuację, której dotyczy zgłoszenie oraz podać następujące dane:
- imię i nazwisko/nazwa podmiotu, na którą została złożona deklaracja za odpady,
- nr klienta i PESEL/NIP,
- numer telefonu do kontaktu (jest on przetwarzany jedynie w celu rozwiązania zgłoszenia),
- jeśli przesłane zgłoszenie dotyczyć będzie braku odbioru odpadów, należy dodać informację na temat: adresu nieruchomości, na której nie odebrano odpadów; frakcji odpadów, której dotyczy zgłoszenie (np. odpady zmieszane, bioodpady, papier, tworzywa sztuczne, szkło, odpady wystawkowe, drzewka świąteczne); daty zdarzenia (czas nieodebrania odpadów).

Jeżeli mieszkańcy chcą uzyskać telefonicznie lub mailowo informacje o danych zgromadzonych na swoim koncie (np. stanie płatności) potrzebny będzie numer klienta i pesel. Jest to niezbędne, aby zweryfikować, czy zainteresowana osoba jest upoważniona do takich czynności - informują miejscy urzędnicy.



Najczęściej czytane w tym tygodniu

Dziś w Poznaniu

6℃
0℃
Poziom opadów:
7.5 mm
Wiatr do:
25 km
Stan powietrza
PM2.5
5.85 μg/m3
Bardzo dobry
Zobacz pogodę na jutro