ZTM zapowiada prace serwisowe. Nie zalogujemy się na konto na portalu PEKA
Prace zapowiedziane są na wtorkowy wieczór.
We wtorek, 25 stycznia zaplanowane są prace serwisowe, które będą wymagały wyłączenia Portalu Pasażera na stronie PEKA. Aktualizacja spowoduje brak możliwości zalogowania się na indywidualne konto na portalu PEKA. Nie będzie więc możliwości m.in.: doładowania karty PEKA, sprawdzenia stanu konta i innych informacji znajdujących się na indywidualnych kontach użytkowników systemu PEKA - informuje Bartosz Trzebiatowski, rzecznik ZTM.
Prace potrwają ok. 2 godziny i zostaną przeprowadzone w celu zwiększenia komfortu użytkowników korzystających z użyteczności znajdujących się na Portalu Pasażera. Aby zminimalizować uciążliwości związane z przerwą serwisową, zaplanowano ją na godzinę 23 - dodaje rzecznik.
Prace nie będą miały wpływu na stronę PEKA (www.peka.poznan.pl), która w tym czasie będzie dostępna.