Reklama
Reklama

Dobre szkolenia menedżerskie i sprzedażowe w Poznaniu

Szkolenia biznesowe dla firm w Poznaniu, sprzedażowe, menedżerskie, zespołowe. Wybór szkoleń jest olbrzymi. Jak znaleźć dobrą firmę szkoleniową w Poznaniu? Jakie są trendy szkoleniowe na poznańskim rynku? W jakie kompetencje, szkolenia warto inwestować? Bez trudu w Poznaniu znajdziemy profesjonalne firmy szkoleniowe, takie jak Delta Training, organizujące szkolenia biznesowe szyte na miarę dla menedżerów oraz handlowców. Firma szkoleniowa Delta Training oferuje szeroki zakres szkoleń opartych na badaniach i precyzyjnie dostosowanych do charakteru działalności danej firmy i jej pracowników.

Poznań dynamicznie się rozwija. Zmienia się biznesowy pejzaż miasta. Powstają nowe firmy. Rozwijać chcą się sami pracownicy. Dla poznańskich firm inwestowanie w rozwój pracowników staje się koniecznością. - Złe zarządzanie, kiepska atmosfera, brak perspektyw rozwoju i awansu czy problemy w relacjach z szefem mogą sprawić, że pracownicy zaczną szukać nowej pracy. W czasach, gdy brakuje pracowników, a z tym mamy do czynienia na poznańskim rynku, może być to zabójcze dla wyników firmy - mówi Piotr Juszczak, partner w firmie szkoleniowej Delta Training. Dlatego warto inwestować w szkolenia biznesowe dla pracowników i kadry menedżerskiej. Tylko jak je zorganizować, żeby inwestycja w szkolenia przyniosła realne korzyści biznesowe?

Ogranicz liczbę zagadnień poruszanych na szkoleniu - zasada numer 1

Mniej znaczy efektywniej. W rozmowach z firmą szkoleniową upewnij się, że szkolenie będzie miało praktyczny charakter, czyli teoria zostanie ograniczona do niezbędnego minimum. Zapytaj, czy firma szkoleniowa dostosuje ćwiczenia do specyfiki Twojej firmy i branży. Uniwersalne ćwiczenia nie działają tak dobrze, jak te odzwierciedlające rzeczywisty świat zawodowy. Trener powinien znać produkty i usługi firmy, dla której prowadzi szkolenia.

Know-how firmy szkoleniowej - zasada numer 2

Skąd firma szkoleniowa czerpie wiedzę, jakie ma dowody na skuteczność swoich rozwiązań szkoleniowych? Dużym błędem jest opieranie całego know-how na doświadczeniu i wiedzy jednego trenera. Trudno jest zweryfikować skuteczność jego uniwersalnych rozwiązań. Firma szkoleniowa Delta Training np. opiera swoje know-how na podejściu eksperymentalnym. Wykorzystuje podobną metodologię w swoim działaniu, jak koncerny farmaceutyczne. Te zanim wprowadzą nowy lek na rynek, sprawdzają jego skuteczność aplikując go w serii badań grupie pacjentów. I porównują uzyskane wyniki z grupą kontrolną, czyli pacjentami, którzy nie zażywali testowanego leku. Jaka jest różnica w wyniku leczenia pomiędzy tymi dwoma grupami? Gdy różnica jest istotna i na korzyść grupy stosującej nowy lek, to wtedy możemy mówić o jego skuteczności. Podobnie jest ze szkoleniami. W szkoleniach nie należy się kierować jedynie intuicją i doświadczeniem - choćby nie wiem jak dużym - pojedynczej osoby, czyli trenera. Firma Delta Training swoje rozwiązania szkoleniowe opiera na wnioskach z badań eksperymentalnych oraz doświadczeniu rynkowemu. - Nie jesteśmy pośrednikiem pracy dla trenerów. Mamy swoją, jasno określoną, filozofię działania i każdy z naszych trenerów ją zna. Klienci oczywiście również - deklaruje Piotr Juszczak, partner zarządzający w Delta Training. - Opieramy nasze know-how szkoleniowe na trzech filarach: badaniach z obszaru ekonomii behawioralnej, psychologii społecznej oraz doświadczeniu rynkowemu. Konstruowanie programów szkoleniowych bazujących na tych filarach sprawia, że wiemy, jakie mechanizmy stoją za poszczególnymi technikami. Mamy gwarancję powtarzalności efektów. Możemy nad nimi zapanować - dodaje Juszczak.

Doświadczenie rynkowe firmy szkoleniowej - zasada numer 3

Oprócz know-how ważne jest rynkowe doświadczenie firmy szkoleniowej. Sprawdź jak długo funkcjonuje firma szkoleniowa, z którą chcesz współpracować. Firma Delta Training działa na rynku nieprzerwanie od 2008 roku i realizuje szkolenia w całej Polsce. To sprawdzona i doświadczona firma szkoleniowa, która od samego początku ma w swojej ofercie szkolenia sprzedażowe dla firm, szkolenia menedżerskie, szkolenia Insights Discovery, motywowanie pracowników, komunikacja mailowa czy szkolenia z merchandisingu oraz technik sprzedaży. To tylko kilka przykładów z szerokiej oferty szkoleń.

Rekomendacje, referencje, polecenia - zasada numer 4

Jeśli firma działa na rynku z sukcesami od dłuższego czasu, to zapewne posiada listy z referencjami od klientów. Warto się z nimi zapoznać. Lista klientów firmy Delta Training jest imponująca. To, w dużej części, międzynarodowe korporacje, takie jak Leroy Merlin Polska, Grupa Sanofi, Makro Cash&Carry, Lockheed Martin Global, Asseco Poland, ING Bank Śląski, iSpot Poand, Rossmann i wiele innych oraz organizacji pozarządowych (m.in. Fundacja WWF Polska), instytucji publicznych i firm państwowych, takich jak Urząd Zamówień Publicznych, Bank Gospodarstwa Krajowego, Tauron Polska. To ważne, żeby firma szkoleniowa miała doświadczenie w wielu obszarach rynku, wielu branżach, wśród firm małych, średnich i globalnych, publicznych i prywatnych.

Serwis poszkoleniowy - zasada numer 5

Wiele firm jako materiały szkoleniowe wręcza Uczestnikom wydruk prezentacji. Tak jest najłatwiej. Jednak, dobra prezentacja, zawiera przede wszystkim hasła i kilka miesięcy po szkoleniu Uczestnikom trudno sobie przypomnieć, co się za nimi kryło. - Nie wręczamy Uczestnikom prezentacji szkoleniowych. Przygotowujemy materiały specjalnie dla nich. Dbamy o to, żeby były jak najbardziej różnorodne. Tak więc znajdują się w nich fragmenty filmowe, teksty, odnośniki do artykułów, rekomendacje dotyczące literatury i przykłady wykorzystania wiedzy nabytej na szkoleniu w ich firmie. Zależy nam na przydatności szkolenia i efektach biznesowych jakie przynosi - mówi Piotr Juszczak z Delta Training. Do tego uczestnicy deltowych szkoleń otrzymują kilkumiesięczne wsparcie we wdrażaniu w swojej firmie wiedzy i umiejętności nabytych na szkoleniu.

Z metaanalizy 144 badań wynika dodatkowo, że wsparcie w miejscu pracy również wpływa na motywację do transferu wiedzy z sali szkoleniowej do pracy. Dotyczy to kultury całej organizacji, która pokazuje pracownikom, jak ważny jest rozwój kompetencji, nabywanie nowych umiejętności, doskonalenie i zmienianie dotychczas używanych technik i metod pracy. Dlatego poza samą firmą szkoleniową również doświadczeni menedżerowie muszą wspierać działania szkoleniowe. Poza tym każda firma powinna budować kulturę otwartości i bezpieczeństwa psychologicznego, aby pracownicy czuli, że mogą podejmować ryzyko, próbować nowych zachowań i bez obaw proponować nowe pomysły w swojej pracy.

Najczęściej czytane w tym tygodniu

Dziś w Poznaniu

Znowu zimna noc przed nami!
13℃
1℃
Poziom opadów:
0 mm
Wiatr do:
18 km
Stan powietrza
PM2.5
6.09 μg/m3
Bardzo dobry
Zobacz pogodę na jutro