W Lidlu wystartowały zbiórki na rzecz WOŚP. "Przejrzyj na oczy"
Sieć handlowa już 13. raz gra wspólnie z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy.
W tym roku mottem przewodnim działania jest hasło "Przejrzyj na oczy". Chodzi o wsparcie okulistyki dziecięcej. Około 25 tysięcy pracowników wraz z klientami Lidla łączą siły w zbiórce. Akcja rozpoczęła się 20 grudnia w poniedziałek i potrwa aż do 30 stycznia. W trakcie finału, sieć ogłosi na wizji sumę zebranych środków.
Dotychczas, dzięki zbiórkom prowadzonym w sklepach, sztab Lidl Polska przekazał WOŚP na wsparcie polskiej medycyny ponad 33 milionów złotych.
Już po raz trzynasty Lidl dołącza do załogi WOŚP, by wspólnie zbierać środki na rzecz okulistyki dziecięcej. Doceniamy wielkie serca wszystkich pracowników i klientów Lidl Polska, którzy dokładają swoją cegiełkę do wspólnego sukcesu zbiórek - powiedział Jurek Owsiak prezes zarządu Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy.
Najpopularniejsze komentarze