"Odmrażanie" gospodarki: punkty ZTM wracają do stałych godzin pracy
Od 1 czerwca 10 z 11 Punktów Obsługi Klienta ZTM będzie czynnych w godzinach od 6:00 do 20:00.
W związku z sukcesywnym "odmrażaniem" poszczególnych branż gospodarki oraz życia społecznego i częściowym zwiększeniem limitów maksymalnej liczny pasażerów w tramwajach i autobusach - od 1 czerwca (wtorek) w pełnym wymiarze czasowym będą otwarte Punkty Obsługi Klienta Zarządu Transportu Miejskiego w Poznaniu - poinformował Bartosz Trzebiatowski, rzecznik ZTM.
Od 1 czerwca w godzinach od 6:00 do 20:00 działać będzie 10 z 11 Punktów Obsługi Klienta ZTM. Lokalizacje POK: Dworzec Zachodni PKP, Górczyn - pętla autobusowa, Ogrody - pętla tramwajowa, pl. Wiosny Ludów - budynek CH Kupiec Poznański (wejście od ul. Strzeleckiej), Jana III Sobieskiego - dworzec autobusowy, Dębiec - pętla tramwajowa, Junikowo - pętla tramwajowa, rondo Kaponiera - poziom -1, Śródka - dworzec autobusowy i Dworzec Rataje.
Z uwagi na pandemię Covid-19 wciąż niedostępne będą POK i BOK znajdujące się w siedzibie ZTM Poznań przy ulicy Matejki.
W Punktach Obsługi Klienta możemy między innymi doładować karty PEKA (kupno biletów okresowych lub doładowanie tPortmonetki), kupić bilety w formie papierowej, złożyć wniosek o wydanie imiennej karty PEKA, odebrać imienną kartę PEKA czy złożyć reklamację.
Również od 1 czerwca Biuro Obsługi Klienta pod rondem Kaponiera (poziom -1) będzie funkcjonowało w godzinach sprzed pandemii, czyli od godz. 9:30 do 17:00.
Z uwagi na pandemię podczas wizyt w POK/BOK serdecznie prosimy klientów o przestrzeganie reżimu sanitarnego, czyli przestrzeganie kilku prostych zasad podczas obsługi: noszenie maski zasłaniającej usta i nos, zdezynfekowanie rąk lub korzystanie z jednorazowych rękawiczek, przebywanie podczas obsługi w miejscu wyznaczonym,zachowanie minimum 2 metrów odległości między osobami oczekującymi w kolejce, dokonywanie płatności (w miarę możliwości) kartą płatniczą - kończy rzecznik.