Kaufland komentuje awanturę klientów w leszczyńskim markecie. Zapowiada wyciągnięcie konsekwencji wobec pracowników
Chodzi o wymianę ciosów pomiędzy mężczyzną i kobietą, do której doszło przy sklepowej kasie.
Nagranie, na którym widać, jak mężczyzna uderza kobietę w głowę, ta mu oddaje, a następnie otrzymuje kolejny cios w wyniku którego ląduje na ziemi, obiegło internet. Sprawą z urzędu zajęła się policja, o czym pisaliśmy już na naszym portalu. Teraz oświadczenie w tej sprawie wydała sieć Kaufland.
- Jesteśmy głęboko poruszeni sytuacją, do której doszło w naszym sklepie w Lesznie. Zapewniamy, że bezpieczeństwo naszych klientów jest dla nas priorytetem, dlatego też po zaatakowaniu klientki przez mężczyznę, jeden z pracowników sieci zaproponował poszkodowanej pomoc i wezwał ochronę. Sprawą zajmuje się leszczyńska policja, której udzielamy wszystkich niezbędnych informacji - informuje Kaufland.
Z ustaleń sieci wynika, że "materiał został prawdopodobnie nagrany przez osoby nieupoważnione, które wbrew obowiązującym procedurom i w sposób bezprawny uzyskały dostęp do nagrania poprzez współpracownika zewnętrznej firmy świadczącej usługi ochrony na rzecz naszej sieci". Kaufland wraz z firmą ochroniarską zapowiadają wyciągnięcie konsekwencji wobec osób, których zachowanie "naruszyło standardy obowiązujące w sklepach".
- Jest nam bardzo przykro z powodu sytuacji, która nie powinna mieć miejsca. Wszystkich naszych klientów bardzo przepraszamy i zapewniamy, że podejmiemy zdecydowane działania, aby zapobiec podobnym zdarzeniom w przyszłości - zapewnia sieć.
Jeszcze w tym tygodniu przesłuchany przez policję ma zostać mężczyzna, który uderzył kobietę, a także świadkowie tego zdarzenia.
Najpopularniejsze komentarze