Kaufland komentuje awanturę klientów w leszczyńskim markecie. Zapowiada wyciągnięcie konsekwencji wobec pracowników

fot. Tomasz Golonko / TT
fot. Tomasz Golonko / TT

Chodzi o wymianę ciosów pomiędzy mężczyzną i kobietą, do której doszło przy sklepowej kasie.

Nagranie, na którym widać, jak mężczyzna uderza kobietę w głowę, ta mu oddaje, a następnie otrzymuje kolejny cios w wyniku którego ląduje na ziemi, obiegło internet. Sprawą z urzędu zajęła się policja, o czym pisaliśmy już na naszym portalu. Teraz oświadczenie w tej sprawie wydała sieć Kaufland.

- Jesteśmy głęboko poruszeni sytuacją, do której doszło w naszym sklepie w Lesznie. Zapewniamy, że bezpieczeństwo naszych klientów jest dla nas priorytetem, dlatego też po zaatakowaniu klientki przez mężczyznę, jeden z pracowników sieci zaproponował poszkodowanej pomoc i wezwał ochronę. Sprawą zajmuje się leszczyńska policja, której udzielamy wszystkich niezbędnych informacji - informuje Kaufland.

Z ustaleń sieci wynika, że "materiał został prawdopodobnie nagrany przez osoby nieupoważnione, które wbrew obowiązującym procedurom i w sposób bezprawny uzyskały dostęp do nagrania poprzez współpracownika zewnętrznej firmy świadczącej usługi ochrony na rzecz naszej sieci". Kaufland wraz z firmą ochroniarską zapowiadają wyciągnięcie konsekwencji wobec osób, których zachowanie "naruszyło standardy obowiązujące w sklepach".

- Jest nam bardzo przykro z powodu sytuacji, która nie powinna mieć miejsca. Wszystkich naszych klientów bardzo przepraszamy i zapewniamy, że podejmiemy zdecydowane działania, aby zapobiec podobnym zdarzeniom w przyszłości - zapewnia sieć.

Jeszcze w tym tygodniu przesłuchany przez policję ma zostać mężczyzna, który uderzył kobietę, a także świadkowie tego zdarzenia.

Najczęściej czytane w tym tygodniu

Dziś w Poznaniu

Takiej pogody nie mieliśmy w Wielkanoc od dawna!
16℃
4℃
Poziom opadów:
0 mm
Wiatr do:
19 km
Stan powietrza
PM2.5
4.01 μg/m3
Bardzo dobry
Zobacz pogodę na jutro