Reklama

Wielkopolska sieć sklepów z ponad 30-procentowym wzrostem przychodów w ciągu roku

fot. materiały prasowe

Chodzi o sieć Dino.

Właścicielem sieci Dino jest mieszkający w Krotoszynie Tomasz Biernacki. W tym roku znalazł się na drugim miejscu listy najbogatszych Polaków Forbesa. Rok temu Biernacki był tuż za podium z wynikiem 8 mld złotych. W ciągu roku jego majątek powiększył się o spektakularne 60 procent i dziś dysponuje około 13 mld złotych.

Do 15 grudnia radiofrekwencja mikroigłowa -30% od ceny regularnej. #wonderlandpolska #peselniemaznaczenia
REKLAMA

W ubiegłym tygodniu sieć Dino pochwaliła się wynikami w 2020 roku. Tylko w ubiegłym roku otworzyła 255 marketów, a kolejne 23 na początku bieżącego roku. Dziś sieć ma prawie 1500 sklepów. - To liczba o ponad 20% wyższa od celu, który Dino Polska wyznaczyła sobie debiutując na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie 4 lata temu. Planem było wtedy powiększenie sieci z 628 sklepów na koniec 2016 r. do ponad 1200 sklepów do końca 2020 roku - wyjaśnia Dino.

Sieć zatrudnia dziś prawie 26 tysięcy pracowników, którzy obsługują klientów w godzinach 6.00 - 23.00. Tylko w ubiegłym roku przychody sieci wzrosły o ponad 30 procent i wyniosły ponad 10 miliardów złotych.

Dino nie zamierza poprzestawać na 1500 sklepów. W tym roku na rozwój przeznacza więcej pieniędzy niż w roku ubiegłym. Można więc się spodziewać, że nowych sklepów pod szyldem Dino powstanie w tym roku jeszcze więcej niż w 2020 roku.

Reklama

Najczęściej czytane w tym tygodniu

Dziś w Poznaniu

Na drogach może być bardzo ślisko! IMGW ostrzega przed oblodzeniem
0℃
-2℃
Poziom opadów:
0.2 mm
Wiatr do:
17 km
Stan powietrza
PM2.5
24.89 μg/m3
Dobry
Zobacz pogodę na jutro
RODO info obraz

Dbamy o Twoje bezpieczeństwo

Wykorzystujemy pliki cookies w celu zapewnienia optymalnego działania strony internetowej oraz ułatwienia Państwu korzystania z naszego serwisu. Pozwala to m.in. dostosować wygląd strony internetowej oraz reklamy do Państwa preferencji. Dane osobowe będą używane także do personalizacji reklam, a pliki cookie mogą być używane do reklam spersonalizowanych i niespersonalizowanych. Pliki cookies wykorzystujemy także w celach statystycznych. Zarządzać plikami coookies mogą Państwa z poziomu wykorzystywanej przeglądarki internetowej. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce Prywatności.