Kolejna duża sieć wprowadza do swojej oferty testy na COVID-19

Nie tylko Biedronka zaoferuje swoim klientom testy przeciwciała COVID-19.
Jak podaje money.pl, na identyczny ruch zdecydowała się sieć Lidl. Produkt ma być dostępny "w ciągu kilku do kilkunastu dni".
Test pozwala sprawdzić czy w organizmie znajdują się przeciwciała, co jest oznaką przejścia choroby. Niemiecka sieć zamierza jednak iść krok dalej i oprócz testów serologicznych rozważa zaoferowanie także tych, które dadzą wynik pozytywny w przypadku aktywnego zakażenia.
- Wsłuchując się w potrzeby naszych klientów, również planujemy wprowadzić testy na COVID-19 do oferty Lidl Polska. Zapraszamy do śledzenia naszej oferty produktów na naszej stronie internetowej - powiedziała money.pl Aleksandra Robaszkiewicz, w sieci dyskontów odpowiedzialna za komunikację.
Eksperci podkreślają, że test serologiczny nie jest pomocny w przypadku diagnozowania "świeżych" zakażeń, ponieważ przeciwciała pojawiają się w organizmie od tygodnia do nawet trzech po zwalczeniu choroby.
Najpopularniejsze komentarze