Reklama

Kolejna duża sieć wprowadza do swojej oferty testy na COVID-19

fot. Autorstwa Warszawsk róg Szerokiej w Tomaszowie Mazowieckim, w województwie łódzkim - Praca własna, CC0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=69802487
fot. Autorstwa Warszawsk róg Szerokiej w Tomaszowie Mazowieckim, w województwie łódzkim - Praca własna, CC0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=69802487

Nie tylko Biedronka zaoferuje swoim klientom testy przeciwciała COVID-19.

Jak podaje money.pl, na identyczny ruch zdecydowała się sieć Lidl. Produkt ma być dostępny "w ciągu kilku do kilkunastu dni".

Test pozwala sprawdzić czy w organizmie znajdują się przeciwciała, co jest oznaką przejścia choroby. Niemiecka sieć zamierza jednak iść krok dalej i oprócz testów serologicznych rozważa zaoferowanie także tych, które dadzą wynik pozytywny w przypadku aktywnego zakażenia.

- Wsłuchując się w potrzeby naszych klientów, również planujemy wprowadzić testy na COVID-19 do oferty Lidl Polska. Zapraszamy do śledzenia naszej oferty produktów na naszej stronie internetowej - powiedziała money.pl Aleksandra Robaszkiewicz, w sieci dyskontów odpowiedzialna za komunikację.

Eksperci podkreślają, że test serologiczny nie jest pomocny w przypadku diagnozowania "świeżych" zakażeń, ponieważ przeciwciała pojawiają się w organizmie od tygodnia do nawet trzech po zwalczeniu choroby.

Najczęściej czytane w tym tygodniu

Dziś w Poznaniu

14℃
8℃
Poziom opadów:
2.8 mm
Wiatr do:
16 km
Stan powietrza
PM2.5
15.92 μg/m3
Dobry
Zobacz pogodę na jutro