Wydział Finansowy UMP wznawia bezpośrednią obsługę
Od poniedziałku możliwe będzie osobiste załatwienie spraw w budynkach urzędu miasta przy ul. Słowackiego 22 i ul. Gronowej 22a.
W Wydziale finansowym będzie można załatwić sprawy związane z podatkiem od nieruchomości od osób fizycznych i prawnych oraz podatkami: rolnym, leśnym, od środków transportowych. Ponadto będzie można złożyć wniosek o wydanie zaświadczeń w podatkach i opłatach lokalnych, a także je odebrać.
- Sale obsługi w obu lokalizacjach są przystosowane do przyjmowania klientów w reżimie sanitarnym. Według obowiązujących regulacji w jednym pomieszczeniu może przebywać tylu klientów, ile jest działających stanowisk obsługi. Przy ul. Słowackiego sprawy z zakresu działalności Wydziału Finansowego jednocześnie będą mogły załatwiać trzy osoby, z kolei przy ul. Gronowej jedna. Wchodząc do budynków urzędu należy pamiętać o zasłanianiu nosa i ust. Przy wejściach znajdują się dozowniki z płynem do dezynfekcji rąk - informuje urząd miasta.
Konieczne będzie wcześniejsze umówienie się na wizytę. Można to zrobić np. tutaj lub telefonicznie, kontaktując się z Biurem Poznań Kontakt pod numerem 61 646 33 44 (infolinia czynna w godz. 7:30 -20:00, w dni powszednie).
Obsługa klientów Wydziału Finansowego przy ul. Libelta 16/20 i ul. 28 Czerwca 1956 r. 404 nadal pozostaje zawieszona.
- W budynku przy ul. Gronowej 22a bezpośrednio obsługiwani są także klienci Wydziału Spraw Obywatelskich i Uprawnień Komunikacyjnych (wyłącznie w zakresie rejestracji pojazdów i prawa jazdy oraz po uprzedniej rezerwacji wizyty). Wydział Kształtowania i Ochrony Środowiska nie prowadzi w tej lokalizacji regularnej obsług klienta. Przyjmowane są jedynie osoby w wyjątkowych przypadkach i po wcześniejszym umówieniu na wizytę. Z urzędnikami wydziału można kontaktować się pod numerem 61 878 40 53, mailowo ([email protected]), poprzez ePUAP, a także pocztą tradycyjną. Ponadto przy wejściu do budynku wystawiona jest skrzynka podawcza, w której można zostawiać dokumenty - przypominają urzędnicy.