Media Markt w centrach handlowych już jednak zamknięte: "kończymy testy showroomów"
W środę pisaliśmy o nietypowym rozwiązaniu, na jakie zdecydowano się w niektórych sklepach sieci Media Markt.
Choć sklepy tego typu znajdujące się w centrach handlowych powinny być zamknięte, niektóre z nich postanowiono otworzyć na zasadzie "showroomu". Klienci mogli wejść do środka, zobaczyć produkty, ale nie mogli ich kupić bezpośrednio w sklepie, a jedynie zamawiając je przez internet. Rzeczniczka Media Markt wyjaśniała nam, że takich zakupów online absolutnie nie pomagają dokonywać pracownicy sklepu, a w opinii sieci "showroomy" nie naruszają obostrzeń wprowadzonych w związku z koronawirusem.
W Poznaniu takie rozwiązanie wprowadzono w trzech miejscach - w CH M1, w Pestce oraz King Crossie. Klienci już z nich jednak nie skorzystają. - W związku z tym, że konsumenci odwiedzający nasze showroomy chcieliby od razu kupić produkty, a my nie możemy zaoferować im tej możliwości, zdecydowaliśmy, że kończymy test i zamykamy te lokale - wyjaśnia Wioletta Batóg, rzeczniczka Media Markt. - Zapraszamy naszych klientów do zakupów w naszym sklepie online lub w innych sklepach stacjonarnych, które zgodnie z rozporządzeniem są uprawnione do prowadzenia handlu - dodaje.