Reklama

AliExpress sponsorem Lecha Poznań. Logo chińskiego sklepu pojawi się na strojach piłkarzy

fot. Michał Nadolski

Lech Poznań ogłosił nawiązanie współpracy z AliExpress.

Chińskie przedsiębiorstwo, będące liderem globalnego handlu internetowego, zostało jednym ze sponsorów Kolejorza. Umowę podpisano do 30 czerwca 2021 roku z możliwością jej przedłużenia. Logo firmy pojawi się na spodenkach piłkarzy.

- AliExpress to jedna z najszybciej rozwijających się w Polsce marek "lifestyle" oraz e-commerce, atrakcyjna dla fanów Lecha. Rozmowy z AliExpress rozpoczęły się na długo przed tym, gdy zdobyliśmy wicemistrzostwo Polski oraz zakwalifikowaliśmy się do fazy grupowej Ligi Europy. Jest to potwierdzenie, że nasz klub jest silnym brandem. Kluczowa okazała się nasza reputacja nie tylko na polskim, ale i europejskim rynku. Miłym dodatkiem do współpracy są wynegocjowane dla naszych kibiców korzystne warunki zakupów na platformie, zwłaszcza podczas nadchodzących wyprzedaży w ramach Dnia Singla - mówił Karol Klimczak, prezes zarządu KKS Lech Poznań.

- Polska jest jednym z naszych wiodących rynków w Europie, a piłka nożna to sport narodowy dla Polaków. Chcemy, aby współpraca z Lechem Poznań symbolizowała nasze zaangażowanie na polskim rynku. Lech to ambitny zespół, zaangażowany w rozwój młodzieży i reprezentujący Polskę w tegorocznej Lidze Europy.W nadchodzącym sezonie, w ramach partnerstwa z klubem, będziemy szukać sposobów integracji wspólnych działań w różnych obszarach. Początkiem będzie nasza kampania wspierająca Dzień Singla w listopadzie - dodał Gary Topp, prezes AliExpress na Europę Środkowo-Wschodnią.

Logo firmy pojawi się na spodenkach już podczas niedzielnego meczu z Cracovią. Będzie na nich obecnie również przy okazji spotkań Ligi Europy.

Reklama

Najczęściej czytane w tym tygodniu

Dziś w Poznaniu

3℃
2℃
Poziom opadów:
0 mm
Wiatr do:
12 km
Stan powietrza
PM2.5
30.46 μg/m3
Dobry
Zobacz pogodę na jutro