Długie kolejki do POK ZTM pod Kaponierą: "pracujemy na pełnych obrotach"
Zdaniem naszego czytelnika, działają tam tylko dwa okienka.
- Punkt sprzedaży biletów ZTM pod Rondem Kaponiera. Codziennie próbuję kupić bilet dla dziecka, ale kolejki się nie kończą. Działają tylko dwa okienka - pisze nasz czytelnik i przysyła zdjęcie długiej kolejki.
Bartosz Trzebiatowski z Zarządu Transportu Miejskiego przyznaje, że pomimo pandemii punkty obsługi klienta działają w normalnych godzinach. - Są one czynne i dostępne przez cały dzień, od poniedziałku do piątku w godzinach od 6:00 do 20:00 - czyli w maksymalnym wymiarze. Biorąc pod uwagę absencje wynikające z pandemii Covid19 - pracujemy na pełnych obrotach i w maksymalnym składzie osobowym. Wszystkie możliwe do otwarcia okienka są czynne. Po to, żeby zapewnić Klientom jak największą dostępność - mówi.
- Prosimy o rozważanie możliwości korzystania ze zdalnej możliwości załatwiania spraw - np. kupowania biletów okresowych lub doładowywania tPortmonetki także w innych placówkach rozbudowanej sieci sprzedaży, która dziś opiera się na: Punktach Obsługi Klienta ZTM, około 300 Punktach Sprzedaży Biletów (kioski, sklepy itp.), blisko 100 biletomatach stacjonarnych, możliwości doładowania karty PEKA przez Internet oraz zakupu biletu czasowego przez jedną z pięciu aplikacji mobilnych - dodaje.
Najpopularniejsze komentarze