Koronawirus w Wielkopolsce. Kolejny urząd z ograniczeniami
W związku ze znacznym wzrostem zakażeń wirusem COVID-19 od poniedziałku 12 października br. do odwołania w Starostwie Powiatowym w Gnieźnie, zawieszona zostaje bezpośrednia obsługa klientów. Obsłużone zostaną tylko osoby, które wcześniej umówiły się na wizytę.
Od poniedziałku wnioski i dokumentację obejmującą poszczególne sprawy należy:
- wysyłać pocztą tradycyjną na adres Starostwo Powiatowe w Gnieźnie, ul. Papieża Jana Pawła II 9/10, 62-200 Gniezno;
- wrzucać do specjalnie przygotowanej skrzynki podawczej, która znajduje się przy wejściu do budynku Starostwa Powiatowego w Gnieźnie przy ul. Papieża Jana Pawła II 9/10. Koniecznie w piśmie należy podać swój numer telefonu
- kierować za pośrednictwem skrzynki ePUAP;
- przekazywać wyznaczonemu pracownikowi w wejściu do budynku od strony wewnętrznego dziedzińca (tylko dokumenty do Wydziału Komunikacji, Transportu i Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego).
Bezpośrednia obsługa pozostałych klientów ograniczona jest do wydawania na stanowisku przy głównych drzwiach budynku, po uprzednim telefonicznym umówieniu wizyty, dokumentów po załatwieniu sprawy. W uzasadnionych przypadkach i po uprzednim telefonicznym umówieniu wizyty we właściwej komórce organizacyjnej, za zgodą kierownika tej komórki, możliwa jest obsługa klienta wewnątrz budynku - informuje Radosław Gaca ze Starostwa Powiatowego w Gnieźnie.
W przypadku wejścia do budynku klienci mają obowiązek dezynfekcji rąk niezwłocznie po wejściu oraz przestrzegania powszechnie obowiązujących przepisów, w szczególności regulujących konieczność zachowania dystansu od innych osób oraz zakrywania ust i nosa - dodaje.
Wszelkich informacji udzielają pracownicy Starostwa Powiatowego w Gnieźnie pod numerem telefonu: tel. 61 424 07 41.