Nowy-stary sponsor strategiczny Lecha Poznań: STS wraca na centralny punkt koszulek
Firma STS ponownie została sponsorem strategicznym Lecha Poznań.
Logo bukmachera po raz pierwszy pojawiło się na trykotach Kolejorza wiosną 2013 roku. Trzy lata temu centralne miejsce zajęło Aforti, jednak ta umowa wygasła po sezonie 2019/20. W tej sytuacji władze klubu szukały nowego sponsora strategicznego - wybór padł na firmę, która współpracuje z Lechem już ponad 7 lat.
- Ponad siedem lat współpracy pokazuje ogromne zaufanie, jakim darzą się tak rozpoznawalne marki na polskim rynku sportowym. Można śmiało powiedzieć, że jesteśmy ze sobą na dobre i na złe. Przeżyliśmy razem wiele wspaniałych, pozytywnych momentów, jak np. mistrzostwo Polski w 2015 roku czy faza grupowa Ligi Europy. Ale też, jak to w życiu bywa, musieliśmy czasami mierzyć się również z przeciwnościami losu. Wieloletnia współpraca Kolejorza z STS może być bez wątpienia wzorem dla innych klubów piłkarskich w naszym kraju - powiedział Karol Klimczak, prezes Lecha Poznań.
- Podpisana dziś umowa między STS a Lechem Poznań, to kolejny etap realizacji strategii wspierania polskiego sportu. Z Kolejorzem jesteśmy związani już od siedmiu lat, a przed nami kolejne trzy sezony wspólnych emocji. Rozpoczęty dziś rozdział współpracy STS z Lechem Poznań wpisuje się w plan kooperacji z najbardziej rozpoznawalnymi markami, a taką z pewnością jest w naszym kraju Kolejorz. Jestem przekonany, że podpisany kontrakt przełoży się na liczne korzyści zarówno dla naszej firmy, klubu, a także kibiców - skomentował Mateusz Juroszek, prezes firmy mającej swoją siedzibę w Katowicach.
Umowę podpisano na najbliższe 3 lata. Logotyp STS znajdzie się na przodzie koszulek piłkarzy, będzie widoczny również na innych nośnikach marketingowych klubu. Współpraca ma obejmować również internet i akcje przeznaczone dla kibiców.