ZTM: tymczasowa zmiana zasad dotycząca nieodebranych kart PEKA w ciągu 40 dni
Powodem zmian jest ograniczenie pracy Punktów i Biur Obsługi Klienta ZTM
Karty PEKA nieodebrane w terminie do 40 dni kalendarzowych od dnia złożenia wniosku, pozostają we wskazanym we wniosku Punkcie Obsługi Klienta. Po upływie tego terminu Karty PEKA nie będą przesyłane do Punktu Obsługi Klienta na ulicy Matejki 59 z uwagi na fakt, że obsługa bezpośrednia w w/w POK nadal pozostaje zawieszona - poinformował Bartosz Trzebiatowski, rzecznik ZTM.
Karty z wciąż nieczynnych punktów ZTM (POK Dworzec Rataje, POK Dworzec Zachodni, POK siedziba ZTM - ulica Matejki 59 oraz POK Junikowo) po upływie 40 dni będą do odbioru w Punkcie Obsługi Klienta pod rondem Kaponiera (poziom -1).
Przypominamy, że kartę PEKA można uzyskać np. po złożeniu wniosku przez internet, szczegóły tutaj. Wydanie pierwszej imiennej karty PEKA jest bezpłatne.