Tegoroczny "Poznań za pół ceny" inny niż zwykle
Organizatorzy corocznej akcji turystycznej muszą dostosować się do nowej rzeczywistości.
Ze względu na pandemię korona wirusa odbycie się "Poznania za pół ceny" w formie, jaką znamy z ubiegłych lat, jest niemożliwe. Zdecydowano się więc na przeniesienie się do internetu. - Utrzymujemy dwa filary akcji czyli unikalny program turystyczny i doskonałą jakość poznańskich usług turystycznych w okazyjnej cenie, ale przenosimy te filary w nowy wymiar - mówi Jan Mazurczak, prezes zarządu Poznańskiej Lokalnej Organizacji Turystycznej.
Akcja w tym roku będzie się odbywać nie w weekend, a przez ponad tydzień - od 2 do 10 maja. W internecie będzie można odbyć wirtualne spacery po mieście z przewodnikami, a także zwiedzić poznańskie wystawy i muzea. - Z drugiej strony także w Internecie kupimy usługi turystyczne w atrakcyjnej cenie w postaci voucherów do wykorzystania w przyszłości. W ten sposób można zaplanować weekend w Poznaniu i okolicach, wybierając hotel, obiad w świetnej restauracji czy Poznańską Kartę Turystyczną i wykorzystać w przyszłości - wyjaśniają organizatorzy.
Dziś kupując usługi, z których skorzystamy w przyszłości pomożemy poznańskiej branży turystycznej. - Nabór partnerów z Poznania i okolic trwa. Udział wziąć mogą przedsiębiorcy oferujący vouchery na produkty i usługi turystyczne, a także instytucje oraz organizacje, chcące zaprezentować swoją ofertę on-line - dodają.
Wszystkich informacji można tradycyjnie szukać na stronie www.poznanzapolceny.pl.