Na Dębcu powstał nowy Punkt Obsługi Klienta ZTM
Na Dębcu powstał nowy budynek Punktu Obsługi Klienta ZTM i Punktu Nadzoru Ruchu MPK.
Konstrukcja powstała w miejscu dotychczasowego, kompletnie niefunkcjonalnego obiektu. Ma on zapewnić znacznie lepszy komfort dla pasażerów i pracującej tam obsługi.
- Obiekt jest nowoczesny, przestronny, a przede wszystkim funkcjonalny. Dzięki zakończonym pracom lepsze warunki pracy zyskali pracownicy MPK Poznań, a od poniedziałku (27 kwietnia) w dużo wyższym standardzie będzie się odbywała obsługa klientów ZTM. Pasażerowie będą mogli tu m.in. kupić bilet, czy złożyć reklamację - z uwagi na zagrożenie rozprzestrzeniania się koronawirusa Punkty Obsługi Klienta ZTM obecnie pozostają nieczynne - otwarcie POK na Dębcu i w 4 innych lokalizacjach nastąpi w poniedziałek - 27 kwietnia. Będą one czynne w skróconych godzinach (10:00-17:00) - informuje Zarząd Transportu Miejskiego.
Na pętli pojawiły się również tablice informacji pasażerskiej, dostarczające wiadomości z zakresu kursowania tramwajów, autobusów, a w przyszłości również pociągów ze stacji kolejowej Poznań Dębiec.
Podobny budynek powstaje obecnie na Ogrodach. W planach są kolejne: na Wilczaku i przyszłej pętli na Naramowicach.
Najpopularniejsze komentarze