"Człowiek siedzi w domu, a listonosze zostawiają awizo"
O problemie z dostarczaniem przesyłek informują nas czytelnicy.
Nasz czytelnik twierdzi, że choć obecnie przebywa w domu ze względu na panującą pandemię, listonosz pozostawia mu w skrzynce pocztowej awizo bez podjęcia próby dostarczenia przesyłki. - Z powodu ograniczeń w poruszaniu się Poczta Polska zmusza ludzi do stania w kolejce na poczcie, mimo iż przesyłki są za potwierdzeniem doręczenia. Listonosze pozostawiają awizo, chociaż człowiek siedzi w domu i zamawia z doręczeniem. Osoby starsze ograniczają pobyt poza domem i nie chcą stać w kolejce 30 minut. Gdyby była inna opcja, np. odbioru z paczkomatu, to ktoś by to odebrał, lecz nie wszystkie przesyłki mają taką możliwość - pisze do nas Zbigniew.
Nie jest to jednak jedyny sygnał w tej sprawie. Kilku innych czytelników twierdzi, że ma ten sam problem. Obecnie przebywają w domu i choć nikt do nich nie puka, z zaskoczeniem odkrywają, że w ich skrzynkach pocztowych znajdują się awiza.
Zapytaliśmy o sytuację Pocztę Polską. - W przypadku awizacji powtórnej lub doręczania przesyłki nierejestrowanej, która nie mieści się do skrzynki oddawczej, listonosz pozostawia awizo bez próby doręczenia. We wszystkich pozostałych sytuacjach powinna być podjęta taka próba - wyjaśnia Biuro Prasowe. - Klienci mogą zgłaszać takie incydenty przez formularz lub w placówce pocztowej. Dzięki konkretnym zgłoszeniom będziemy mogli doskonalić jakość usług. Wyjątki dotyczą tylko adresów objętych kwarantanną, pod które korespondencję doręczymy w późniejszych terminach, po zakończeniu okresu izolacji - dodaje.
Najpopularniejsze komentarze