Przez transport złota nie wylecieli z Ławicy. Lotnisko przeprasza i oferuje "darmowy pakiet" na korzystanie z usług lotniskowych
W sobotę do Poznania przyleciał kolejny ładunek złota, przez co kilkudziesięciu pasażerów nie zdążyło odprawić się na wyloty do Londynu i Sztokholmu.
O sprawie pisaliśmy już w sobotę. Wówczas informowano, że na samolot do Londynu nie zdołało się odprawić 30 pasażerów, a do Sztokholmu 22. Wszystko przez to, że odprawa odbywała się tylko przy jednym stanowisku ze względu na prawdopodobne zabezpieczenie transportu złota.
Lotnisko Ławica już w sobotę zaapelowało do pasażerów, którzy nie polecieli w wykupioną podróż, by zgłosili się do portu w poniedziałek. - W imieniu Zarządu Portu Lotniczego w Poznaniu jeszcze raz bardzo przepraszamy za wydarzenia z dnia 16 listopada 2019 roku. Jednocześnie bardzo dziękujemy tym z pasażerów, którzy w dniu dzisiejszym osobiście poświęcili swój czas na spotkanie z naszym przedstawicielem w Porcie Lotniczym - informuje lotnisko. Poszkodowani pasażerowie mają dostarczyć do portu lotniczego dokumentację potwierdzającą poniesione koszty (m.in. skany biletów, paragony parkingowe czy koszty dojazdu). Port będzie indywidualnie rozpatrywać reklamacje.
- Deklarujemy, iż wszyscy pasażerowie tych dwóch lotów otrzymają od Portu Lotniczego w Poznaniu specjalny darmowy pakiet na korzystanie z wyznaczonych komercyjnych usług lotniska. Pakiet ten zostanie doprecyzowany już wkrótce. Jeszcze raz kierujemy słowa przeprosin.
Najpopularniejsze komentarze