Reklama
Reklama

ZTM zapowiada prace serwisowe. Nie zalogujemy się na konto na portalu PEKA

fot. ZTM

Prace zapowiedziane są na wtorkowy wieczór.

We wtorek, 25 stycznia zaplanowane są prace serwisowe, które będą wymagały wyłączenia Portalu Pasażera na stronie PEKA. Aktualizacja spowoduje brak możliwości zalogowania się na indywidualne konto na portalu PEKA. Nie będzie więc możliwości m.in.: doładowania karty PEKA, sprawdzenia stanu konta i innych informacji znajdujących się na indywidualnych kontach użytkowników systemu PEKA - informuje Bartosz Trzebiatowski, rzecznik ZTM.

Jesteś zdolnym fryzjerem? Dołącz do Zespołu Wonderland! Zadzwoń do nas: Salon Poznań tel. 607 608 867, Salon Swarzędz tel. 512 526 525 lub napisz [email protected]
REKLAMA

Prace potrwają ok. 2 godziny i zostaną przeprowadzone w celu zwiększenia komfortu użytkowników korzystających z użyteczności znajdujących się na Portalu Pasażera. Aby zminimalizować uciążliwości związane z przerwą serwisową, zaplanowano ją na godzinę 23 - dodaje rzecznik.

Prace nie będą miały wpływu na stronę PEKA (www.peka.poznan.pl), która w tym czasie będzie dostępna.

Reklama
Maksymalna liczba znaków: 1000
Nie jesteś anonimowy, Twoje IP zapisujemy w naszej bazie danych. Dodając komentarz akceptujesz Regulamin Serwisu

Najczęściej czytane w tym tygodniu

Dziś w Poznaniu

22℃
7℃
Poziom opadów:
0 mm
Wiatr do:
13 km
Stan powietrza
PM2.5
8.79 μg/m3
Bardzo dobry
Zobacz pogodę na jutro