Reklama
Reklama

AdWords dla branży ecommerce

Reklama cyfrowa pomaga platformom ecommerce dotrzeć do jak największej liczby klientów. Masz wiele sposobów, aby zaangażować się w kontakt z potencjalnymi nabywcami i przyciągnąć ich do swojej witryny; jedną z metod, która może być szczególnie skuteczna dla sklepów ecommerce jest Google AdWords.

Co to jest Google AdWords?

AdWords to system reklamowy Google opracowany, aby pomóc firmom dotrzeć do rynków docelowych online poprzez platformę wyszukiwarki i witryny partnerskie. Te drugie pozwalają reklamodawcą wyświetlać tekst lub obraz reklamy. W Google.com, reklamy AdWords zazwyczaj pojawiają się w określonych miejscach na górze i po prawej stronie strony z wynikami wyszukiwania.

Dla swojego konta AdWords możesz wybrać słowa kluczowe związane z Twoją marką, produktami, usługami i branżą. Kiedy klienci szukają tych fraz, reklama Twojego sklepu będzie im serwowana. Płacisz tylko wtedy, gdy użytkownik kliknie w Twoją reklamę i odwiedzi Twoją stronę internetową lub zadzwoni do Twojej firmy korzystając z opcji "click to call".

W jaki sposób AdWords przynosi korzyści firmom z branży ecommerce?

Dwa główne sposoby, w jakie AdWords może pomóc Twojemu sklepowi internetowemu, to poprawa świadomości marki i kierowanie wykwalifikowanego ruchu na Twoją stronę. Inne korzyści z używania AdWords to:
• Klienci kojarzą pewne słowa kluczowe i frazy z Twoją firmą.
• Remarketing - oznacza, że reklamy podążają za klientem do innych witryn Google, takich jak YouTube i The New York Times - to poprawia konwersję i zmniejsza koszt kliknięcia.
• Masz elastyczność, aby określić, które witryny będą wyświetlać Twoje reklamy.
• Możesz skupić się na swoim rynku docelowym, koncentrując się na określonych regionach i miastach.
• AdWords identyfikuje, kto szuka Twoich produktów
• AdWords przypomina klientom o tym, czego wcześniej szukali, dzięki czemu Twoja marka jest na pierwszym miejscu w świadomości.
• AdWords pomaga Ci zoptymalizować bieżące kampanie i wykorzystać wyniki, aby zwiększyć ogólny sukces.
• Google AdWords pomaga klientom znaleźć to, czego szukają, w szybszy i bardziej spersonalizowany sposób. Uwzględnienie w reklamie unikalnej pozycji sprzedażowej może również pomóc konsumentom określić, dlaczego Twoja firma jest lepsza od konkurencji.

AdWords to niedroga, łatwa w użyciu platforma reklamowa, która może zwiększyć ruch i sprzedaż w Twoim sklepie internetowym.

Możliwości, które pozwalają na różne sposoby targetowania

W Google każda firma i każdy potencjalny klient znajdzie coś dla siebie na każdym etapie podróży kupującego. Licytowanie na szerokie słowa kluczowe takie jak np. "oprogramowanie księgowe" pokaże Twoją reklamę potencjalnym klientom na wcześniejszych etapach procesu badania produktu i pozwoli Ci wypełnić górną część Twojego lejka za pomocą trzech naprawdę prostych, ale potężnych technik:
• Przechwyć ich informacje za pomocą strony docelowej po kliknięciu i zacznij wysyłać im pouczające treści, które potwierdzają Twój autorytet.
• Jeśli nie przekonwertują, użyj oprogramowania remarketingowego, aby przyciągnąć ich z powrotem, dopóki tego nie zrobią.
• Inną potężną techniką dodawania do bazy klientów jest licytowanie na długi ogon słów kluczowych wyszukiwania, takich jak "oprogramowanie księgowe dla freelance marketerów". Te na ogół są mniej kosztowne, a oni są warci tego dla przechwytywania uwagi ludzi, którzy szukają dokładnie to, co oferujesz.

Najczęściej czytane w tym tygodniu

Dziś w Poznaniu

Przed nami niebezpieczna noc. Jest ostrzeżenie meteo!
10℃
5℃
Poziom opadów:
3.1 mm
Wiatr do:
33 km
Stan powietrza
PM2.5
7.14 μg/m3
Bardzo dobry
Zobacz pogodę na jutro