Reklama
Reklama

Ogrody: od poniedziałku Punkt Obsługi Klienta ZTM zmienia lokalizację

fot. ZTM

Razem z Punktem Nadzoru Ruchu MPK mieścił się będzie w nowym pawilonie przy ulicy Szpitalnej.

Nowy budynek, w którym znajdzie się Punkt Obsługi Klienta ZTM i Punkt Nadzoru Ruchu MPK dzięki swojej lokalizacji ma być łatwiej dostępny dla pasażerów korzystających z komunikacji w obrębie węzła Ogrody.

Konstrukcja pawilonu nawiązuje do standardów w zakresie wyglądu infrastruktury komunikacji miejskiej oraz wykorzystuje nowoczesne technologie budowlane. Projekt opracowali wspólnie przedstawiciele MPK Poznań, ZTM Poznań oraz Plastyka Miejskiego. Wszystkim zależało, aby nowy obiekt nie tylko dobrze się prezentował, ale przede wszystkim spełniał oczekiwania użytkowników. Obiekt jest nowoczesny, przestronny, a przede wszystkim funkcjonalny. Dzięki inwestycji lepsze warunki pracy zyskają pracownicy MPK Poznań, w dużo wyższym standardzie będzie się odbywała obsługa klientów ZTM. Pasażerowie będą mogli tu m.in. kupić bilet czy złożyć reklamację - informuje Bartosz Trzebiatowski, rzecznik ZTM.

Inwestycja na Ogrodach obejmowała także montaż totemu informacyjnego, z którego będzie się można dowiedzieć o odjazdach tramwajów i autobusów w ramach całego węzła przesiadkowego.

Podobny obiekt, w którym mieści się zarówno Punkt Obsługi Klienta ZTM, Punkt Nadzoru Ruchu MPK Poznań oraz punkt socjalny dla motorniczych i kierowców został w kwietniu br. otwarty przy pętli tramwajowej na Dębcu. Jeszcze w tym roku bliźniacza konstrukcja - o tej samej architekturze, ale nieco mniejsza, z pomieszczeniami dla pracowników MPK Poznań - powstanie na pętli Wilczak - zapowiada rzecznik ZTM.

Reklama

Najczęściej czytane w tym tygodniu

Dziś w Poznaniu

13℃
4℃
Poziom opadów:
0 mm
Wiatr do:
21 km
Stan powietrza
PM2.5
17.67 μg/m3
Dobry
Zobacz pogodę na jutro