Reklama
Reklama

ZTM: zastępczy bilet można teraz otrzymać w każdym Punkcie Obsługi Klienta

fot. ZTM
fot. ZTM

Zastępczym biletem będzie się można posługiwać w czasie wyrobienia duplikatu karty PEKA.

Dotychczas pasażerowie po bilet zastępczy mogli zgłaszać się jedynie w POK ZTM przy ul. Matejki 59. Przypominamy, że w przypadku zgłoszenia utraty lub uszkodzenia karty PEKA, na której był zapisany ważny bilet okresowy, pasażer ma prawo otrzymać bilet zastępczy. Jest on ważny nie dłużej niż 14 dni od daty zgłoszenia lub do końca terminu ważności odtwarzanego biletu. Warunkiem otrzymania biletu zastępczego jest złożenie wniosku o zastrzeżenie utraconego nośnika (karty PEKA)oraz okazanie dokumentu tożsamości - informuje Bartosz Trzebiatowski, rzecznik ZTM.

Obecnie, po spełnieniu powyższych warunków, taki bilet można otrzymać we wszystkich 11 POK ZTM. Ponadto jak przypomina ZTM Punkty Obsługi Klienta ZTM oferują pasażerom następujące usługi:

- doładowywanie kart PEKA (kupno biletów okresowych lub doładowanie tPortmonetki),

- kupno biletów tradycyjnych w formie papierowej,

- składanie wniosków o wydanie imiennej karty PEKA,

- odbiór imiennej karty PEKA,

- kupno karty PEKA na okaziciela,

- zapisywanie uprawnień i ulg w transporcie publicznym na imiennej karcie PEKA,

- opłacanie opłat dodatkowych,

- informowanie o aktualnej taryfie, układzie komunikacyjnym, systemie PEKA, objazdach, promocjach,

- składanie reklamacji w formie pisemnej (za wyjątkiem Punktu Obsługi Klienta w siedzibie ZTM Poznań przy ulicy Matejki 59 - w tej lokalizacji reklamacje prosimy składać w Biurze Obsługi Klienta).

Najczęściej czytane w tym tygodniu

Dziś w Poznaniu

10℃
0℃
Poziom opadów:
2.7 mm
Wiatr do:
22 km
Stan powietrza
PM2.5
35.89 μg/m3
Umiarkowany
Zobacz pogodę na jutro