Reklama
Reklama

Życzenia wygrały w Promocity

Poznański spot reklamowy "Umiemy wyśpiewać życzenia" został nagrodzony na Festiwalu Filmów Promocyjnych Miast i Regionów Promocity w Gdyni.

Złoty Prom trafił do poznańskiego Urzędu Miasta. To prestiżowe wyróżnienie otrzymano za spot reklamowy, w którym zespół Audiofeels składał bożonarodzeniowe życzenia wszystkim Polakom. Poznań wygrał w najbardziej obleganej i tym samym najbardziej prestiżowej kategorii konkursowej - spot TV lub billboard sponsorski.

Boże Narodzenie w Linea Mare to spokojny, rodzinny czas nad morzem: kolędy, radość dzieci czekających na Mikołaja i wieczorny relaks 350 m do plaży - Święta, które zapamiętasz.
REKLAMA

Jak przyznał Grzegorz Kiszluk, przewodniczący jury konkursowego, "Umiemy wyśpiewać życzenia" to świeżość, pomysłowość, profesjonala realizacja i umiejscowienie w kontekście. Dużym atutem spotu jest również uniwersalizm, dzięki któremu dotarł on do wszystkich mieszkańców naszego kraju.

Maksymalna liczba znaków: 1000
Nie jesteś anonimowy, Twoje IP zapisujemy w naszej bazie danych. Dodając komentarz akceptujesz Regulamin Serwisu

Najczęściej czytane w tym tygodniu

Dziś w Poznaniu

4℃
0℃
Poziom opadów:
0 mm
Wiatr do:
14 km
Stan powietrza
PM2.5
13.10 μg/m3
Dobry
Zobacz pogodę na jutro