Reklama
Reklama

Podpoznańskie miejscowości także rezygnują z rowerów miejskich

Zdjęcie ilustracyjne | fot. Włodzimierz Hoppel
Zdjęcie ilustracyjne | fot. Włodzimierz Hoppel

W ślad Poznania idą Luboń i Komorniki.

Jak zauważa Radio Poznań, miejskie rowery z Lubonia i Komorniki były powiązane z Poznańskim Rowerem Miejskim, ale mogły też działać samodzielnie. Już wiadomo, że Luboń nie przedłuży umowy z firmą Nextbike, a Komorniki prawdopodobnie zrobią to samo.

Tańsze przejazdy komunikacją miejską? Niższe stawki w strefie płatnego parkowania? Bilety na basen za 1 zł, a do teatrów - za 5 zł? Rozlicz się w Poznaniu i zyskaj więcej korzyści!
REKLAMA

Z ustaleń dziennikarzy wynika, że w przypadku Lubonia niemal wszystkie wypożyczenia zaczynały się w Luboniu, a kończyły w Poznaniu. System był więc wykorzystywany do dojazdów do stolicy Wielkopolski. Z budżetu na utrzymanie 10 stacji szło około 250 tysięcy złotych, a tegoroczne wpływy to... 35 tysięcy złotych.

W Komornikach stacje były dwie. Ich utrzymanie kosztowało ponad 100 tysięcy złotych, a zainteresowanie było niewielkie. Mieszkańcy wolą wypożyczać elektryczne hulajnogi.

Najczęściej czytane w tym tygodniu

Dziś w Poznaniu

Znowu niebezpieczna pogoda przed nami. Jest ostrzeżenie
19℃
9℃
Poziom opadów:
0.2 mm
Wiatr do:
10 km
Stan powietrza
PM2.5
22.90 μg/m3
Dobry
Zobacz pogodę na jutro